عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391
بازدید : 4874
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

شناسایی دلایل ضعف سیستم در ویندوز هفت
بعضی مواقع سیستم دچار مشکلاتی می‌شود که همین مشکلات باعث افت کارایی و سرعت آن می‌شود. در این جور مواقع شما تمام کارهای مقدماتی را برای بهبود آن انجام می‌دهید مثلاً درایوها را دف ریگ کرده‌اید، فایل‌های اضافی را پاک سازی کرده‌اید و ...، ولی باز همچنان سیستم با وضعیت قبل رو به روست. اکنون می‌خواهیم یک روش برای فهمیدن منبع این مشکلات، با استفاده از ویندوز هفت به شما معرفی کنیم.
برای این کار در کادر جستجوی ویندوز (search) عبارت Reliability را تایپ کنید. بعد از پیدا شدن برنامه روی آن کلیک کنید یا Enter را بزنید تا وارد برنامه شوید. در پنجره باز شده، شما شاهد یک نمودار هستید که نحوه کارکرد سیستم را به طور زمان بندی شده آنالیز می‌کند. شما با توجه به این نمودار می‌توانید بفهمید که سیستم شما در حال حاضر در چه شرایطی قرار دارد یا اینکه چه برنامه‌ای باعث ایجاد مشکلات سیستم شده است.
به عنوان مثال اگر نمودار به سمت پایین در حال سیر نزولی بود، سیستم شما کند شده است و باید نرم افزارهایی که باعث پایین آمدن نمودار شده‌اند را شناسایی کنید. اگر نمودار در این قسمت بالای عدد 5 بود، سیستم شما به درستی کار می‌کند و مشکلی ندارد.
همچنین در این نمودار مشکلات احتمالی را با یک علامت ضربدر قرمز رنگ به نمایش در می‌آید و شما با کلیک روی آن‌ها متوجه می‌شوید که مشکل مربوط به چه برنامه‌ای و در چه زمانی رخ داده است.
در پایین این پنجره، سه گزینه وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از گزینه save reliability history… وضعیت فعلی را ذخیره کنید. با استفاده از view all problem… می‌توانید تمام مشکلات به وجود آمده در ویندوز را در یک پنجره جداگانه مشاهده کنید. همچنین در بالای کادر نمودار، با کلیک روی weeks یا Days، می‌توانید آنالیز را به صورت هفتگی یا روزانه مشاهده کنید.




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز هفت , ترفن های ویندوز , رفع مشکلات ویندوز , شناسایی مشکلات ویندوز , آنالیز ویندوز , استفاده ازReliability , Reliabilityدر ویندوز هفت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 198
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1017
بازدید ماه : 8140
بازدید کل : 551530
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com