افزایش فضای ذخیره سازی در اینترنت اکسپلورر 9


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391
بازدید : 5714
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

افزایش فضای ذخیره سازی در اینترنت اکسپلورر 9
همان طور که می‌دانید، در هنگام باز کردن سایت‌ها با Internet Explorer، این مرورگر فایل‌های موجود در صفحه وب باز شده را در یک پوشه ذخیره سازی می‌کند تا در صورت مراجعه بعدی، نیاز به بارگیری مجدد فایل‌های ذخیره شده (مثل عکس‌ها، فایل‌های فلش و ...) نباشد. به این صورت سایت مذکور سریع‌تر باز می‌شود.
اما این فضا و محل ذخیره سازی آن قابل تغییر است. یعنی هم می‌توان فضای بیشتری را برای ذخیره سازی اختصاص داد و هم می‌توان محل آن را به دلخواه خود تغییر دهید. برای این کار به روش زیر عمل کنید:
ابتدا اینترنت اکسپلورر خود را باز کرده و روی آیکون مربوط به تنظیمات (چرخ دنده) کلیک کنید. اکنون گزینه Folder Option را انتخاب کنید و در قسمت Browsing history روی settings کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود. در ابتدای پنجره چهار گزینه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نحوه به روز رسانی سایت‌های ذخیره شده را تنظیم کنید که در بخش دیگری در مورد آن‌ها به طور مفصل‌تر توضیح خواهیم داد.
 اما برای افزایش فضای ذخیره سازی باید عدد موجود در کادر کوچکی که بعد از گزینه‌های فوق‌الذکر قرار گرفته را تغییر دهید. این عدد را با توجه به مقدار مشخص شده در مقابل Recommended تغییر دهید. یعنی اگر شما یک گیگابایت رم داشته باشید این عدد مقدار به صورت (50-250mb(Recommended : مشخص شده است و شما حداکثر می‌توانید 250GB فضا را برای آن اختصاص دهید همچنین در قسمت پایین‌تر، سه دکمه وجود دارد که شام می‌توانید با استفاده از گزینه move folder محل ذخیره شدن فایل‌ها را تعیین کنید و با کلیک روی گزینه View files نیز می‌توانید فایل‌هایی که تا کنون ذخیره شده‌اند را مشاهده کنید و آن‌ها را حذف یا کپی کنید.
در انتهای پنجره نیز کادر کوچک دیگری قرار دارد که مدت زمان نگه داری از لیست‌های ذخیره شده را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید این مدت را که معیار آن به صورت روزانه می‌باشد را تغییر دهید.

"پی سی اید"




:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش اینترنت اکسپلورر9 , آموزش مرورگرها , internet explorer , تنظیمات اینترنت اکسپلورر , افزایش فضای ذخیره سازی ie9 , ترفند برای مرورگرها , آموزش استفاده از مرورگرها , فایرفکس , کروم , سفری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1013
بازدید ماه : 8136
بازدید کل : 551526
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com