قابلیت‌ها و امکانات جدید ویندوز هفت(بخش اول-Aero)-سطح مبتدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
بازدید : 5204
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

قابلیت‌ها و امکانات جدید ویندوز هفت
ویندوز هفت نسبت به سیستم عامل‌های قبلی مایکروسافت به خصوص ویندوز xp تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته است که در ادامه به مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این تغییرات اشاره خواهیم کرد:
Aero:این قابلیت بیشتر در جهت بالا بردن زیبایی‌های گرافیکی و همچنین بالا رفتن سرعت عمل کاربران به ویندوز اضافه شده است. هرچند فعال بودن این گزینه باعث اشغال شدن مقداری از فضای رم می‌شود، ولی در عین حال زیبایی‌های خاص خود را دارا می‌باشد. Aero دارای چند ویژگی می‌باشد که عبارتند از:
a.       Aero peek: اگر شما چند پنجره را باز کرده باشید یا اینکه در حال استفاده از نرم افزارهایی باشید، دسترسی به صفحه اصلی دسکتاپ برای شما سخت‌تر می‌شود. مثلاً اگر در حین استفاده از یک یا چند پنجره و نرم افزار، بخواهید سری به دسکتاپ بزنید تا مثلاً وضعیت گجت ها را بررسی کنید در حالت عادی باید تمام آن‌ها را minimize کنید، ولی با استفاده از این قابلیت جدید فقط کافی ست اشاره گر موس را به انتهای گوشه سمت راست در پایین صفحه نمایش برده تا صفحه دسکتاپ برای شما نمایان شود.
b.      Aero shake: حال اگر با توجه به مثال فوق بخواهید تمام پنجره‌هایی که باز هستند را minimize کنید و فقط از یکی از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید پنجره‌ای که نیاز دارید باز باشد را با موس گرفته و به اطراف تکان دهید تا بقیه پنجره‌ها minimize شوند، برای باز گرداندن پنجره‌ها به دسکتاب نیز کافی ست دوباره پنجره مورد نظر را کمی تکان دهید.
c.       Aero snap:با استفاده از این قابلیت کاربر قادر خواهد بود با استفاده از موس اندازه پنجره‌ها را تغییر دهد. به این صورت که برای تمام صفحه شدن پنجره، آن را با موس گرفته و در بالاترین قسمت صفحه نمایش آن را رها کنید. با بردن پنجره و رها کردن آن در سمت چپ یا راست، پنجره نیمی از صفحه نمایش را در بر خواهد گرفت. این کار می‌تواند باعث بالا رفتن سرعت عمل شما شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی، یک پنجره یا برنامه‌ای را در سمت راست داشته باشید و یکی دیگر را در سمت چپ قرار دهید که این کار برای مقایسه کردن دو برنامه یا دو فایل مختلف کمک زیادی به شما خواهد کرد. 
موفق باشید.....گروه پی سی اید 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوزهفت , ترفندهای ویندوز , کار کردن با Aero , تنظیمات ویندوز , فعال کردن Aero , قابلیت های ویندوز هفت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2344
بازدید ماه : 6424
بازدید کل : 558187
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 253
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com