مدیریت Auto play در ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
بازدید : 5708
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

مدیریت Auto play در ویندوز
در مواقعی که یک DVD/CD، فلش USB و...، را در سیستم قرار می‌دهید، کادری باز می‌شود و از شما می‌خواهد مشخص کنید که آن را با چه نرم افزار و پلیری باز کند. این کادر همان Auto play است. اکنون در زیر روش استفاده و مدیریت این گزینه را به شما توضیح می‌دهیم:
·         برای دسترسی به Auto play به کنترل پانل بروید. پس از یافتن این گزینه، روی آن کلیک کنید تا پنجره مربوط به تنظیمات باز شود.
·         در همان ابتدای پنجره گزینه use auto play for all media and devices را مشاهده می‌کنید که در کنارش باکسی قرار دارد که شما می‌توانید با تیک زدن این باکس آن را فعال کنید که البته این گزینه به طور پیش فرض در ویندوز فعال است. همان طور که فهمیدید برای غیر فعال کردن آن هم کافی ست تیک کنار آن را بردارید تا از این پس به هنگام قرار دادن DVD/CD و یا هر وسیله دیگری این کادر ظاهر نشود و ویندوز به طور خودکار آن‌ها را اجرا کند.
·         اما در قسمت پایین‌تر این گزینه کادری قرار گرفته است که شما می‌توانید با استفاده از منوی کشویی که مقابل گزینه‌های موجود قرار دارد، نرم افزار و پلیر پیش فرض را برای خواندن فایل‌ها تعیین کنید.
به طور مثال اگر شما چند پلیر را روی سیستم خود نصب کرده باشید، می‌توانید برای خواندن فایل‌های DVD / CD های صوتی و تصویری، مشاهده عکس، و...، پلیر دلخواه را به Auto play معرفی کنید. توجه داشته باشید که اگر تیک گزینه use auto play… که در ابتدای پنجره بود را برداشته باشید، ویندوز به صورت خود کار و با توجه به پلیرهایی که شما به آن معرفی کرده‌اید برنامه‌ها را اجرا خواهد کرد. یعنی اگر شما برای خواندن فایل‌های تصویری با فرمت DVD، مدیا پلیر ویندوز را انتخاب کرده باشید، از این پس ویندوز به صورت پیش فرض فایل‌های DVD را با ویندوز مدیا پلیر اجرا می‌کند.
·         در قسمت انتهایی پنجره نیز گزینه‌ای با نام Reset all defaults وجود دارد که با کلیک روی آن تمام تنظیماتی که انجام داده‌اید به حالت پیش فرض برمی‌گردد.
نکته:در صورتی که یک DVD/CD یا فلش و ... را به دستگاه متصل کنید، کادر Auto play ظاهر می‌شود که در این کادر می‌توانید تعیین کنید که از این پس DVD/CD و ... به چه شکلی ظاهر شوند. به طور مثال اگر گزینه open folder to view files را انتخاب کنید و در بالای پنجره تیک گزینه Always do this for … را بزنید، از این به بعد محتویات DVD/CD یا هر وسیله دیگری را در قالب یک پنجره ویندوز اکسپلورر به شما نمایش می‌دهد.
موفق باشید...
گروه پی سی آید



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوزهفت , ترفندهای ویندوز , کار کردن با Auto play , تنظیمات ویندوز , فعال کردن Auto play , قابلیت های ویندوز هفت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2241
بازدید ماه : 6321
بازدید کل : 558084
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com