یافتن نرم افزار برای خواندن پسوند های ناشناس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
بازدید : 5636
نویسنده : وب سایت پی سی اید
یافتن نرم افزار برای خواندن پسوندهای ناشناخته: گاهی اوقات ممکن است با فایل هایی‎ ‎روبرو شوید که پسوندهای ناشناخته ای دارند و هر چه تلاش می کنید نمی توانید آن را باز کنید. برای اینکه بتوانید نرم افزار خواندن آن پسوند را پیدا کنید چند راه دارید. مطمئن ترین روش رفتن به سایت های مربوط به این کار، مثل ‏fileinfo.com‏ میباشد و روش دیگر استفاده از نرم افزارهای مختلفی که برای این کار طراحی شده اند می باشد. اما اگر به هیچ کدام از دو روش فوق دسترسی نداشتید میتوانید با استفاده از رجیستری ویندوز این کار را انجام دهید. این روش در صورتی جواب گو میباشد که نرم افزاری برای خواندن پسوند مورد نظر روی سیستم نصب شده باشد که آن پسوند را پشتیبانی کند و شما از آن بی اطلاع باشید. برای این کار، در رجیستری به آدرس زیر بروید: HKEY_CLASSES_ROOT بعد از اینکه روی آدرس فوق کلیک کردید، در قسمت سمت چپ پنجره به دنبال پسوند مورد نظر بگردید و پس از اینکه آن را یافتید، روی آن کلیک کنید تا در صورتی که نرم افزاری برای خواندن پسوند مورد نظر در سیستم وجود داشت، آن نرم افزار را در سمت راست پنجره به شما نشان دهد. به همین راحتی!



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: ترفند ویندوز , آموزش ویندوز , آموزش مرورگرها , اینترنت , آموزش نرم افزارها , فتوشاپ , آموزش ویندوز هفت , آموزشXP‏ , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 337
بازدید هفته : 1280
بازدید ماه : 8403
بازدید کل : 551793
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com