شش ترفند کاربردی فتوشاپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 3209
نویسنده : وب سایت پی سی اید

شش ترفند کاربردی فتوشاپ

1-      برای اینکه تمام منوها و تب‌های فتوشاپ مخفی شوند کافی است کلید F را فشار دهید. فشار مکرر این کلید، حالت های جدید را ایجاد می‌کند. با فشردن دکمه Tab به حالت قبل برگردید.

2-      هنگام رسم انتخاب با ابزار Marquee Tool و یا Shape ها، می‌توانید برای اینکه  رسمی دقیق داشته باشید، همزمان کلید Shift را نگه دارید و برای اینکه اندازه شکل در هنگام رسم دو برابر شود، درحالی‌که موس را نگه داشته‌اید یک بار کلید Alt را فشار دهید.

3-      برای حرکت دادن لایه‌ها به زیر یا بالای لایه‌های دیگر، از کلید میانبر Ctrl+[ و Ctrl+] استفاده نمایید.

4-       برای حرکت دادن چندلایه باهم، باید آنها را باهم لینک کنید. با این کار فقط کافی است یکی از لایه‌ها را در جهت دلخواه حرکت دهید تا بقیه لایه‌های لینک شده نیز در آن مسیر جابجا شوند. برای لینک کردن لایه‌ها، ابتدا لایه‌هایی که می‌خواهید باهم لینک شوند را با استفاده از Ctrl و کلیک موس، انتخاب کنید، سپس روی یکی از آنها راست کلیک کرده و از لیست ظاهرشده، گزینه Link Layers را انتخاب نمایید. با این کار آیکونی به شکل زنجیر روی لایه‌ها به نمایش در می‌آید. برای خارج کردن لایه یا لایه‌های مورد نظر از لینک، می‌توانید روی آن راست کلیک کرده ، و این بار Unlink Layers را انتخاب نمایید

5-      اگر می‌خواهید متنی که در فتوشاپ تایپ می‌کنید مثلاً در فضای وب واضح تر به نمایش در آید، می‌توانید پس از تایپ متن و انتخاب لایه آن، به پانل Character بروید و گزینه‌های موجود در کادر Set the Anti-Aliasing را تغییر دهید. این کادر به شکل aa (دو حرف a) در پانل Character دیده می‌شود.

6-      برای ساخت لایه جدید در بالای لایه انتخابی، در پانل لایه‌ها روی دومین آیکون از راست (Create a new layer) کلیک کنید. حال اگر بخواهید لایه جدید در زیر لایه انتخابی قرار گیرد، کلید Ctrl را نگه دارید سپس روی آیکون مذکور کلیک نمایید.

 

 




 




:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , ابزار فتوشاپ , آموزش نرم افزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: ترفند های فتوشاپ cc , ترفندهای فتوشاپ cs6 , ترفندهای حرفه ای فتوشاپ , آموزش فتوشاپ cc , آموزش فارسی photoshop cc , آموزش فارسی فتوشاپ cs6 , لینک در فتوشاپ , آموزش استفاده از لایه ها در فتوشاپ , ترفندهای جدید پرکاربرد فتوشاپ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 889
بازدید ماه : 8012
بازدید کل : 551402
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com