چند عکس از حاشیه فوتبال ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 17 آبان 1392
بازدید : 5832
نویسنده : وب سایت پی سی اید

در این قسمت توجه شما را به چند عکس جدید و قدیم از حواشی مختلف فوتبال جلب می کنم

 

 اولین عکس مربوط به بیوگرافی و مشخصات اشکان دژاگه است که در سایت باشگاه فولام انگلیس قرار داده شده است. سن، قد، پست بازی، و... . 

اما نکته ای که در این عکس می بینیم، مدیریت حرفه ای سایت باشگاه های اروپایی است. درست است که ما از لحاظ فنی نمی توانیم خودمان را با اروپایی ها مقایسه کنیم، ولی این کار ساده را که می توانیم با قدرت انجام دهیم! تا کنون هیچ باشگاهی در ایران اینچنین سایتی که زیاد هم کار نداره طراحی نکرده اند تا هواداران مشخصات بازیکنان محبوبشان را در قالب یک صفحه جذاب وب ببینند!

فوتبال 1

 

این تصاویر هم مربوط به همسر فریدون زندی بازیکن سابق باشگاه استقلال می باشند. زندی در الاهلی قطر بازی میکند که چند وقت پیش به شدت مصدوم شد و همین مصدومیت باعث نگرانی همسرش - که در ورزشگاه حضور داشته- شده بود . لازم به ذکر است که زندی به دلیل شکستگی شدید مچ پا تا حدود 6 ماه از میادین دور خواهد بود. بیش از این گفته بودند که زندی دیگر قادر به ادامه فوتبال نیست ولی خوشبختانه این طور نشد. باشگاه الاهلی مجتبی جباری را جایگزین زندی کرده است.

فوتبال 2

فوتبال 3

 

تصویر زیر مربوط به حضور محمد رویانیان و همسرش در یک برنامه خانوادگی می باشد. این برنامه که از شبکه اول سیما پخش می شود، در باره رابطه خانوادگی شخصیتهای مختلف می باشد.

فوتبال 4

بدون شرح

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: ورزش , باشگاه پرسپولیس , عکس , عکس ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , عکس حاشیه ای فوتبال , عکس همسر فوتبالیستها , عکس زندی و همسرش , عکس عابدزاده , دستگیری عابدزاده , احمدرضا عابدزاده , عکس رویانیان و همسرش , عکس پرسپولیس , عکس استقلال , اشکان دژاگه , بیوگرافی اشکان دژاگه , باشگاه فولام , سایت باشگاه فولام , حاشیه فوتبال ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1038
بازدید ماه : 8161
بازدید کل : 551551
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com