عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
بازدید : 15976
نویسنده : وب سایت پی سی اید

اضافه کردن ایمیل جدید در ویندوز 8

 

با استفاده از روش زیر قادر خواهید بود چند ایمیل از سرویس دهنده‌های مختلف را در ویندوز هشت مدیریت نمایید

در ویندوز هشت این امکان وجود دارد تا شما ایمیل‌های دیگر سرویس دهنده‌های پست الکترونیک مثل گوگل(جی میل)، یاهو، و... را به لیست ایمیل‌های خود اضافه کنید.

برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

1-      به محیط ایمیل (Mail) ویندوز هشت بروید و در آنجا کلیدهای Win + i را فشار دهید. (منظور از کلید Win، کلید بین Alt و Ctrl می‌باشد که با لوگوی ویندوز مشخص شده است).

اکنون کادری در سمت راست نمایان می‌شود که شما باید روی گزینه Accounts کلیک نمایید.

 app mail win 8 -1

2-      پس از کلیک روی Accounts، به مرحله بعد هدایت می‌شوید که در اینجا باید روی Add an account کلیک نمایید.

 app mail win 8 -2

3-      تا لیست سرویس دهنده‌های پست الکترونیک برای شما به نمایش در آید. شما می‌توانید سرویس دهنده خود را با کلیک کردن روی اسم آن، انتخاب نمایید. به عنوان مثال ما روی Google کلیک می‌کنیم تا جی میل خودمان را در ویندوز 8 مدیریت کنیم.

 app mail win 8 -3

4-      اکنون کادری برای شما به نمایش در می‌آید که تنها کافی است آدرس ایمیل و رمز عبورتان را در آنجا وارد کنید و گزینه Connect را فشار دهید تا در صورت صحیح واردکردن رمز عبور و پسوورد، اکانت جدید شما به برنامه مدیریت ایمیل ویندوز 8 اضافه شود.

نکته: اگر از برنامه‌های مدیریت ایمیل‌هایی مثل نرم‌افزار Outlook استفاده کرده باشید، خواهید دید که مدت زمان اضافه کردن یک ایمیل در ویندوز 8، به مراتب خیلی سریع‌تر از برنامه‌هایی مثل آتلوک و امثال آن است.

 app mail win 8 -4

5-      همان طور که گفتیم، در صورت تأیید ایمیل و پسوورد شما، محیط مدیریت ایمیل‌ها برای شما به نمایش در می‌آید که در مورد آن توضیح داده شد.

اما پس از اضافه شدن اکانت شما از سر ویس‌های دیگر، در قسمت پایین سمت و در سمت چپ این پنجره، آیکون مربوط به سرویس دهنده اضافه می‌شود که با کلیک روی آن‌ها، به صفحه مربوطه هدایت می‌شوید.

 app mail win 8 -6

6-      همان طور که گفتیم، پس از کلیک روی گزینه مورد نظر، به صفحه مربوطه می‌روید. به عنوان مثال ما روی Gmail کلیک می‌کنیم. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، ما به محیط Gmail وارد شده‌ایم.

 app mail win 8 -5

سخن پایانی: امیدوارم که این آموزش به دردتان خورده باشد و توانسته باشد نیاز شما را برای مدیریت ایمیل‌هایتان برآورده کند. لطفاً اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد روش آموزش و یا نوع آموزش‌هایی که در این وبلاگ ارائه می‌شود، دارید، حتماً از طریق ایمیل یا از قسمت نظر دهی آن‌ها را با ما در میان بگذارید. با تشکر...

 


 

نویسنده: ناصری

منبع: http://pcaid.lxb.ir

ایمیل: pcaid2013@gmail.com




:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 , مدیریت ایمیل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ایمیل ویندوز هشت , اضافه کردن ایمیل جدید به ویندوز 8 , اضافه کردن جیمیل به ویندوز 8 , روش قرار دادن ایمیل جدید به ویندوزهشت , مدیریت چند ایمیل در ویندوز 8 , آموزش اضافه کردن ایمیل های مختلف در ویندوز8 , ایمیل در ویندوز 8 , روش کار با ایمیل ویندوز 8 , آموزش تصویری Mail ویندوز 8 , آموزش کامل ایمیل Windows 8 , آموزش مدیریت ایمیل در ویندوز هشت , آموزش اپلیکیشن ویندوز 8 , روش استفاده از ایمیل ویندوز 8 , mail در ویندوز 8 , بهترین برنامه مدیریت ایمیل , نحوه قرار دادن ایمیل در ویندوز هشت , اضافه کردن ایمیل در ویندوز 8 , ارسال ایمیل در ویندوز 8 , آموزش فارسی mail ویندوز 8 , آموزش Windows 8 , 1 , آموزش ایمیل ویندوز 8 , 1 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

on
Doradap در تاریخ : 1396/1/24/4 - - گفته است :
hi!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 937
بازدید ماه : 7587
بازدید کل : 559350
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com