آموزش کامل استفاده از ایمیل ویندوز 8


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
بازدید : 4035
نویسنده : وب سایت پی سی اید

آموزش استفاده از برنامه Mail در ویندوز 8

 

اگر یک بار در اینترنت جستجو کنید خواهید دید که نرم‌افزارهای مختلفی برای مدیریت ایمیل به شما معرفی می‌شوند. اما نکته اینجاست که این نرم‌افزارها هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند که شاید دیگری از آن بی‌بهره باشد.

مثلاً نرم‌افزار شرکت مایکروسافت که آن را با اسم outlook می‌شناسیم، یک نرم‌افزار حرفه ایست که دارای امکانات بی‌نظیری می‌باشد. همین طور نرم‌افزار Thunderbird که از جمله نرم‌افزارهای پر طرفدار در میان کاربران است.

ولی ما در اینجا می‌خواهیم برنامه مدیریت ایمیل‌ها در ویندوز 8 را معرفی کنیم که در عین سادگی و جذابیت، امکانات خوبی را با سرعت بیشتر در اختیارتان قرار می‌دهد؛ هرچند این نرم‌افزار که شرکت مایکروسافت آن را در دل ویندوز قرار داده است، امکانات نرم‌افزار Outlook و... را ندارد، ولی به راحتی می‌تواند نیازهای اولیه کاربران را فراهم می‌کند.

 mail-win-8-0

دسترسی به برنامه Mail:

این اپلیکیشن به طور پیش‌فرض در صفحه استارت ویندوز هشت قرار گرفته است. اما اگر آن را حذف کرده‌اید، می‌توانید با کلیک راست در محیط استارت و کلیک روی گزینه All apps آن را در صفحه اپلیکیشن ها پیدا کنید.

نحوه اتصال ایمیل دلخواه به برنامه:

ابتدا به اینترنت متصل شوید سپس روی اپلیکیشن Mail کلیک نمایید. خواهید دید که کادری در میانه صفحه به نمایش در می‌آید که در قسمت بالا آدرس ایمیل و در قسمت پایین اسم رمز ایمیلتان را وارد می‌کنید.

با کلیک روی Connect، عملیات بررسی مشخصات ایمیل آغاز می‌شود و در صورتی که نشانی و پسوورد را صحیح وارد کرده باشید، ایمیل شما با موفقیت به برنامه مدیریت ایمیل ویندوز اضافه می‌شود. به همین راحتی!

 mail-win-8-1

معرفی محیط برنامه:

محیط این برنامه به سه قسمت تقسیم شده است که قسمت سمت چپ برای نمایش منوهای ایمیل، قسمت وسط برای نمایش ایمیل، و قسمت سمت راست برای نمایش جزییات و محتویات ایمیل‌ها می‌باشد.

 mail-win-8-2

نحوه ارسال ایمیل:

برای ارسال ایمیل کافی است روی علامت بعلاوه ای (+) که در قسمت بالا و سمت راست قرار دارد کلیک کنید تا کادر مربوطه ظاهر شود.

 mail-win-8-3

حذف ایمیل‌ها:

برای حذف ایمیل‌ها، پس از انتخاب آن‌ها، روی سطل آشغال که در بالا و سمت راست قرار دارد کلیک نمایید.

 mail-win-8-4

مشاهده و دانلود محتویات و تصاویر ایمیل:

معمولاً به طور پیش‌فرض، تصاویر موجود در ایمیل‌های دریافتی شما دانلود می‌شود و قابل‌مشاهده هستند. ولی اگر چنین نشد، روی ایمیل راست کلیک کنید و در پایین و سمت چپ صفحه روی گزینه Sync کلیک کنید.

از گزینه Pin to startهم برای سنجاق کردن ایمیل به صفحه استارت استفاده می‌شود.

 mail-win-8-5

انتقال ایمیل به پوشه دلخواه:

اگر دوست دارید ایمیل‌های دریافتی را به پوشه‌هایی که خودتان ایجاد کرده‌اید یا هر پوشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ِی دیگری انتقال دهید، ابتدا روی ایمیل مورد نظر راست کلیک کنید سپس در نوار پایین سمت راست روی Move کلیک نمایید. اکنون کافی است روی فولدر مورد نظر کلیک کنید تا ایمیل انتخابی شما به آنجا منتقل شود.

 mail-win-8-6

علامت خوانده نشده برای ایمیل‌های خوانده‌شده! :

اگر ایمیلی را بازکرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را به حالت خوانده نشده تغییر دهید، روی آن راست کلیک کنید و در نوار پایین روی گزینه Mark Unread کلیک کنید

 mail-win-8-7

Forward یا Reply کردن ایمیل‌ها:

برای پاسخ دادن به ایمیل دریافتی و یا برای ارسال ایمیل دریافتی به ایمیل شخص دیگر از روش زیر استفاده می‌شود:

برای این کار روی دکمه Respond در بالای صفحه کلیک کنید تا کادر منوی آن ظاهر شود. در این کادر سه گزینه Reply برای پاسخ به ایمیل، Reply all برای پاسخ به تمام ایمیل‌ها و از Forward برای ارسال ایمیل در حال مشاهده به ایمیل دیگر استفاده می‌شود.

 mail-win-8-8

پایان بخش اول

در بخش دوم این آموزش، بهنحوه اضافه کردن ایمیل های دیگر به ویندوز هشت اشاره خواهیم کرد

لطفا در صورت استفاده از مطالب این وبلاگ، منبع  را نیز ذکر کنید...با تشکر

 


 

نویسنده: ناصری

منبع: http://pcaid.lxb.ir

ایمیل: pcaid2013@gmail.com




:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 , مدیریت ایمیل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ایمیل ویندوز هشت , ایمیل در ویندوز 8 , روش کار با ایمیل ویندوز 8 , آموزش تصویری Mail ویندوز 8 , آموزش کامل ایمیل Windows 8 , آموزش مدیریت ایمیل در ویندوز هشت , آموزش اپلیکیشن ویندوز 8 , روش استفاده از ایمیل ویندوز 8 , mail در ویندوز 8 , بهترین برنامه مدیریت ایمیل , نحوه قرار دادن ایمیل در ویندوز هشت , اضافه کردن ایمیل در ویندوز 8 , ارسال ایمیل در ویندوز 8 , آموزش فارسی mail ویندوز 8 , آموزش Windows 8 , 1 , آموزش ایمیل ویندوز 8 , 1 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پیمان در تاریخ : 1394/2/9/pcaid - - گفته است :
بد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 842
بازدید ماه : 7492
بازدید کل : 559255
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com