عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 آبان 1392
بازدید : 6813
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

آموزش کامل System Restore در ویندوز 7 و 8

بخش اول: مقدمه و نحوه دسترسی

System Restore: سیستم‌عامل ویندوز برای بازگردانی سیستم به زمان از پیش تعیین‌شده، این ابزار را در اختیار کاربران قرار داده است.

به این معنی سیستم‌عامل در زمان های معین و به طور خودکار یک نقطه‌ی بازگشت (Restore Point)  را برای بازیابی سیستم به حالت اولیه، ذخیره می‌کند. System Restore از تنظیمات و فایلهای ضروری ویندوز یک پشتیبان تهیه می‌کند تا در صورتی که سیستم شما با اشکالی روبرو شد، بتوانید با استفاده از آن ، ویندوز خود را به حالت اولیه بازگردانید.

ایجاد نقطه بازیابی یا به قولی نقطه پشتیبان، می‌تواند به صورت خودکار و یا توسط کاربر به صورت دستی انجام گیرد. در ادامه با روش کار با این برنامه آشنا می‌شویم :

دسترسی به System Restore:

روش اول: در ویندوز 7 و 8 به محیط دسکتاپ بروید و روی Computer کلیک راست نمایید. اکنون با انتخاب properties پنجره‌ای باز می‌شود که شما باید گزینه System Protection را از کادر سمت چپ آن انتخاب نمایید تا پنجره‌ای با همین نام باز شود.

System Protection

روش دوم: روش دیگر استفاده از کادر جستجو می‌باشد. به این صورت که نام System Restore را در کادر جستجو تایپ می‌کنید تا این برنامه در دسترستان قرار گیرد سپس روی آن کلیک نمایید تا اجرا شود. البته در ویندوز 8 پروسه متفاوت تر است به این صورت عمل می‌کنید که پس از تایپ نام برنامه در کادر جستجو، روی setting در پایین کادر کلیک نمایید سپس در فهرست نمایان شده، گزینه «create a restore point» را انتخاب کنید تا به پنجره System Protection وارد شوید.

System-Restore

 

در قسمت دوم این آموزش، به طور کامل با نحوه استفاده از این برنامه آشنا می شوید


نویسنده: ناصری

منبع: http://pcaid.lxb.ir

ایمیل: pcaid2013@gmail.com

لطفاً در صورت استفاده از مطالب و آموزش‌های اختصاصی این وبلاگ، منبع  را نیز ذکر کنید. با تشکر ...

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش System Restore ویندوز , روش بازیابی ویندوز به حالت قبل , آموزش Restore Point در ویندوز , آموزش ایجاد نقطه بازیابی در ویندوز , System Restore در ویندوز هشت , آموزش System Restore در ویندوز 8 , آموزش تصویری استفاده از System Restore , بازیابی سیستم , آموزش تصویری بازیابی سیستم , روش بازیابی سیستم در ویندوز 7 , روش بازیابی سیستم در ویندوز xp , نحوه بازیابی سیستم توسط System Restore , Restore Point ویندوز 8 , ایجاد Restore Point جدید , آموزش System Restore ویندوز 8 و 7 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2292
بازدید ماه : 6372
بازدید کل : 558135
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 253
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com