چگونه بیش از یک بار روی DVD یا CD رایت کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392
بازدید : 55574
نویسنده : وب سایت پی سی اید

چگونه بیش از یک بار روی یک DVD یا CD رایت کنیم؟

با استفاده از این ترفند، شما می‌توانید با کمک نرم‌افزار Nero، چند بار از دی وی دی یا سی دی خود برای رایت مجدد اطلاعاتتان استفاده نمایید.

ما برای این آموزش، نسخه Nero 12 Platinum را مبنا قرار داده‌ایم اما سایر ورژن های اخیر این نرم افزار نیز همین قابلیت‌ها را دارا می‌باشند.

همان طور که می‌دانید، با نصب نرم‌افزار Nero، در واقع مجموعه‌ای از ابزارهای نرو با قابلیت های مختلف روی سیستم شما نصب می‌شوند. به‌عنوان مثال برنامه‌های Nero Express، Nero Burning Rom، Nero control center، Nero info Tools و... از جمله این برنامه‌ها می‌باشند.

ما قصد داریم تنظیمات نرو را طوری انجام دهیم که انتهای دیسک شما بسته نشود؛ تا بتوانید در آینده از قسمت خالی دیسک برای رایت مجدد استفاده کنید. پس برای این کار لازم است از میان برنامه‌های نصب شده نرو که در بالا عنوان کردیم، گزینه Nero Burning Rom را اجرا نمایید نکته: این برنامه دارای سربرگ های متعددی است که در آینده به طور کامل در باره تک‌تک گزینه‌ها و سربرگ‌ها توضیح خواهیم داد. ولی در اینجا می‌خواهیم نحوه باز گذاشتن انتهای دیسک و ایجاد شرایط برای رایت مجدد روی آن را توضیح دهیم.

پس از اجرای نرم‌افزار، و انتخاب نوع دیسک در کادر سمت راست، به سربرگ «Multisession» بروید.

در قسمت بالای این سربرگ، سه گزینه مشاهده می‌شوند که با استفاده از آنها می‌توانید انتهای دیسک را باز نگه‌دارید و یا روی دیسکی که انتهایش بسی ته نشده، رایت کنید. در ادامه با کاربرد این گزینه‌ها آشنا می‌شوید:

Start Multisession disc: برای اینکه انتهای دیسک DVD یا CD خودتان را باز بگزارید تا در آینده بتوانید مجدداً روی آن رایت کنید، تیک این گزینه را بزنید.

Continue multisession disc: درصورتی‌که قبلاً دیسک خود را رایت کرده‌اید و انتهای آن را باز گذاشته‌اید، برای رایت مجدد روی آن باید این گزینه را فعال نمایید.

No multisession (Nero Discspan is possible)l: اگر می‌خواهید انتهای دیسک را ببندید، این گزینه را فعال کنید. در صورت انتخاب این گزینه -که به طور پیش‌فرض فعال است- دیگر امکان رایت مجدد روی دیسک را ندارید.

 Nero

نکته: در آینده‌ای نزدیک، جدیدترین نسخه نرم‌افزار Nero را معرفی می‌کنیم. اگر در مورد این نرم‌افزار و همچنین آموزشی که در بالا قراردادیم، سؤال یا مشکلی دارید، در قسمت نظر دهی مطرح نمایید یا آن را به ایمیلمان بفرستید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم

 

 نویسنده: ناصری

منبع: پی سی اید

http://pcaid.ir


لطفاً در صورت استفاده از مطالب و آموزش های این وبلاگ، منبع آن را نیز ذکر نمایید.


 

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , نرم افزارهای مختلف , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: رایت دوباره روی DVD , رایت مجدد روی DVD و CD , چگونه بیش از بار روی یک DVD یا CD رایت کنیم , آموزش رایت دوباره روی دیسک , رایت دوباره روی سی دی , رایت دوباره روی دی وی دی , آموزش نرو , ترفندهای نرو 12 , آموزش نرم‌افزار Nero , ترفندهای نرو , آموزش رایت با نرو , ترفندهای جدید 2014 , آموزش رایت در ویندوز , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zeynab در تاریخ : 1401/9/19/6 - - گفته است :
سلام وقت بخیرچطوربانرم افزارنرو بتونم کارکنم وروی دی ودی دی رایت کنم وبازنگه دارم تابتونم اطلاعات رودرادامه وارد کنم باویندوز10هم میشه رایت کرد ودی ودی دی یاسی دی روچطوربازنگه دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
کامران در تاریخ : 1399/6/7/5 - - گفته است :
باسلام
ایا راهی هست که اگر در هنگام رایت دی وی دی برق رفت بشود ادامه را رایت کرد فایل های خراب را به اتصال باز سازی کرد.
مثل جا به جای فایل در ویندوز که اگر فایل تکراری باشد یا خراب اصلاح و ادامه انرا کپی می کند.
پاسخ: با سلام در هنگام رایت سی دی یا دی و دی اگر انتهای دیسک را ببندید دیگر قابل استفاده نیست. اما اگر انتهای دیسک را باز بگذارید، میتوانید از فضای باقیمانده ی دیسک استفاده کنید و فایلهای خود را روی قسمت خالی رایت کنید

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1394/3/13/pcaid - - گفته است :
من دی وی دی رایت کردم سرشو باز گذاشتم الان روی سیستم های دیگه دی وی دی رو نمی خونه چی کار کنم
با سلام. نفرمودید محتوی دی و دی شما چی بوده؟ آیا دی و دی باز میشه، فایل ها نمایش داده می شوند ولی اجرا نمی شن؟ و... سوالهای دیگه که شما بهش اشاره نکردید.... ممکنه کدک لازم روی سیستم مورد نظر نصب نباشد یا ممکنه گزینه امنیت را تیک زده باشید و... منتظر اطلاعات تکمیلی شما هستیم...... با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
مسعود در تاریخ : 1394/3/4/pcaid - - گفته است :
سلام مرسی عالی بود
ممنون از لطف شما ضمنا شما مي توانيد از سايت جديد ما به نشاني www.pcaid.ir که فعلا به صورت آزمايشي فعاليت ميکند ديدن نماييد. با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
صبا در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :
با سلام و ممنون از راهنمایی تون

میخواستم بدونم پس Finalize disc (No futher writing possible!) در سربرگ burn به چه دردی میخوره ؟
پاسخ: ممنون از لطف شما با تیک زدن این گزینه، فارغ از تنظیماتی که قبلا انجام داده اید، انتهای دیسک را می بندید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 2358
بازدید ماه : 6438
بازدید کل : 558201
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com