چند نکته برای جداسازی تصویر از پس زمینه و ادغام با عکس دیگر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 5664
نویسنده : وب سایت پی سی اید

چند نکته برای جداسازی تصویر از پس زمینه و ادغام با عکس دیگر 

 

قبل از شروع بحث آموزش جداسازی و ادغام دو تصویر، باید چند نکته کلیدی را خدمت دوستان عزیز عرض کنم:

1-جداسازی تصویر از پس زمینه، جزو مباحثی است که در فتوشاپ به‌صورت ویژه به آن توجه شده است. چرا که این تکنیک یکی از پر کاربردترین تکنیک هایی است که در فتوشاپ وجود دارد و بدون شک هر کسی که با فتوشاپ کار کند، باید نحوه جداسازی محدوده مورد نظر را از پس زمینه به خوبی یاد بگیرد.

2-برای انجام این کار می‌توانید به روش های مختلفی -که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد- عمل کنید. مثلاً جداسازی از طریق ابزار های خودکار فتوشاپ یا جداسازی به‌صورت دستی از طریق ابزارهای انتخاب، که هر کدام مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

3-جدا از مباحث فوق، کیفیت تصاویری که شما می‌خواهید روی آنها کار انجام دهید در نتیجه کار بسیار تأثیر گزار است. مثلاً شما قسمتی از یک عکس که کیفیتی در حدود 2 مگا پیکسل دارد را اگر بخواهید به تصویری که 5 مگا پیکسل کیفیت دارد بچسبانید، مطمئناً نتیجه مطلوبی را به‌دست نمی‌آورید؛ که البته برای این موضوع نیز راه‌کارهای مخصوصی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

4-موضوع بعدی، میزان دقت و حوصله شماست که مهم‌ترین بخش این مسئله می‌باشد. اگر کم حوصله هستید، بهتر است اصلاً سراغ فتوشاپ نروید! دقت شما نیز عامل اصلی برای بهتر شدن نتیجه کار است. شما حتی اگر استاد تمام فتوشاپ باشید ولی بدون حوصله و دقت کاری را انجام دهید، نتیجه‌ای قابل‌قبول به‌دست نخواهید آورد.

با امید اینکه بتوانم کمی به دانش فتوشاپی شما بی افزایم، در آموزش های بعدی، آموزش کاملی را با تمام ترفندها و مباحث مربوط به این مبحث خدمتتان ارائه می‌کنم.

نویسنده: ناصری

منبع: http://pcaid.lxb.ir




:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , آموزش نرم افزار فتوشاپ , تمرین های فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: جداسازی تصویر از پس زمینه در فتوشاپ , حذف بک گراند در فتوشاپ , آموزش جداسازی قسمتی از عکس , ترفند فتوشاپ , آموزش پیشرفته فتوشاپ , پرسش و پاسخ فتوشاپ , استفاده از ابزارهای انتخاب در فتوشاپ , حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ , ادغام دو تصویر در فتوشاپ , ادغام عکس , فتوشاپ , آموزش ارسی فتوشاپ cs6 , ترفند , ترفندهای فتوشاپ cs6 , چند نکته برای جداسازی عکس از پس زمینه , نکته‌های فتوشاپ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com