اضافه کردن افکت به متن توسط word


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
بازدید : 29684
نویسنده : وب سایت پی سی اید

اضافه کردن افکت به متن توسط word

برای شروع، متن دلخواه را در محیط نرم افزار Word تایپ کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

 

مرحله اول:پس از تایپ متن، به منوی Insert بروید و در کادر Text روی گزینه Word Art کلیک نمایید. در اینجا می‌توانید از افکت‌های آماده برای متن خود استفاده کنید.

مرحله دوم: پس از مورد نظر را انتخاب کردید، تب (سربرگ) جدیدی ظاهر می‌شود که شما برای اعمال تغییرات بیشتر روی متن خود، می‌توانید گزینه‌های موجود در قسمت Word Art style را تغییر دهید. گزینه‌هایی که متن شما را جذاب‌تر می‌کنند به ترتیب زیر می‌باشند:

Quick styles: می‌توانید افکتی را که قبلاً انتخاب کرده بودید را در این کادر تغییر دهید.

Text file: گزینه اول در WordArt style که با علامت «A» نمایش داده شده است و برای تغییر رنگ اصلی یا داخلی متن از آن استفاده می‌شود.

Text outline: برای تغییر رنگ قسمت بیرونی متن و همچنین تغییر قطر و حالت آن از این گزینه استفاده نمایید.

Text effects: مهم‌ترین گزینه برای ایجاد تغییرات جذاب و اعمال افکت‌های زیبا می‌باشد که با کلیک روی آن، زیر مجموعه‌ای شامل 6 گزینه ظاهر می‌شود که کارایی هر کدام به شرح زیر می‌باشد:

·         Shadow: برای ایجاد سایه‌ی متن و یا اعمال تغییرات روی سایه آن.

·         Reflection: ایجاد بازتاب آیینه‌ای متن در زیر آن. این گزینه به هرچه زیبا تر شدن متن شما کمک می‌کند.

·         Glow: برای ایجاد درخشندگی در اطراف متن از این گزینه استفاده کنید.

·         Revel: می‌توانی با استفاده از گزینه‌های موجود در این قسمت، متن خود را گلاسه کرده و یا برای آن تورفتگی یا برآمدگی ایجاد کنید.

·         3-D Rotation: یکی دیگر از افکت‌های زیبایی که می‌توانید به متن خود بدهید، سه بعدی کردن آن در حالت‌های مختلف می‌باشد که برای این کار از گزینه 3-D Rotation می‌توانید استفاده کنید.

·         Transform: اما این گزینه برای حالت دهی به متن شما می‌باشد که با انتخاب قرار گرفتن کلید موس روی گزینه‌ها، می‌توانید تأثیر شگفت انگیز آن را بر متن خودتان ببینید. در واقع این گزینه کار شما را برای خلق آثار زیبا! راحت کرده است.

نکته 1: در پایین کادر گزینه‌های فوق، گزینه‌ای با عنوان «Option… » قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید، پنجره‌ای با نام format text effect ظاهر می‌شود که می‌توانید تغییرات دلخواه را در آن انجام دهید و در واقع اگر افکت‌های آماده نیاز شما را برآورده نکرد، می‌توانید به صورت دستی آن گونه که دوست دارید افکت را تغییر دهید. این نکته شامل تمام گزینه‌های فوق می‌شود و فقط گزینه Transform از این قاعده مستثنی می‌باشد.

Text Direction: برای چرخاندن متن نیز می‌توانید از این گزینه که در کادر text قرار گرفته است استفاده نمایید.

نکته 2: این آموزش بر اساس Office 2010 نوشته شده است.

نکته پایانی: شما عزیزان باید در جریان باشید که قصد ما فقط آشنایی با گزینه‌هایی بود که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، به متن خود افکت دهید؛ لذا با توجه به خلاقیت که شما دارید، مطمئناً می‌توانید خودتان افکت‌های زیبایی را خلق نمایید.  من در متنی که در تصویر می‌بینید، پشت زمینه (Background) را از منوی page layout تغییر داده‌ام و افکت‌های اعمال شده روی متن نیز از همان گزینه‌هایی است که توضیح داده‌ایم.

شما می‌توانید هر گونه سوال، نظر، انتقاد یا پیشنهادی را می‌توانید از قسمت ثبت نظر و یا از طریق ایمیل Pcaid2013@gmail.com با ما در میان بگزارید. باتشکر

 

نویسنده: گروه پی سی‌اید

http://pcaid.lxb.ir




:: موضوعات مرتبط: word , ,
:: برچسب‌ها: آموزش Office , ترفندهای آفیس , آموزش ورد 2010 , آموزش Word 2013 , آموزش اعمال افکت روی متن در ورد , افکت گزاری متن در word , تغییرات برای زیبایی متن در ورد , ایجاد جلوه‌های متنی در Word , بازتاب دادن متن در ورد , ایجاد سایه برای متن با استفاده از ورد , ایجاد حالت‌های زیبای متنی در word , ایجاد متن‌های زیبا در ورد , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 131
بازدید هفته : 1193
بازدید ماه : 8316
بازدید کل : 551706
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 252
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com