معرفی امکانات جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز هشت-منوی view


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
بازدید : 3938
نویسنده : وب سایت پی سی اید

معرفی امکانات جدید ویندوز اکسپلورر ویندوز هشت-منوی view

سربرگ View

 

 

1.                  Panes: جحت فعال یا غیر فعال کردن و یا مدیریت و نحوه نمایش کادرهای پنجره ویندوز اکسپلورر می توانید از ابزارهای این قسمت استفاده کنید که به شرح زیر می باشند

·                     Preview pane: کادر پیش نمایش فایل انتخاب شده

·                     Details pane: کادری برای مشاهده جزئیات آیتم های انتخاب شده.

·                     Navigation pane: مدیریت کادر سمت چپ ویندوز اکسپلورر

2.               Layout:از گزینه های موجود در این کادر، برای نحوه نمایش آیکون فایل ها و پوشه ها استفاده می شود.

 

3.                  Current view:برای تنظیم چیدمان آیکون فایلها و پوشه ها از گزینه های موجود در این بخش استفاده می شود. این چیدمان می تواند بر اساس نام،تاریخ،حجم و... باشد. البته شما می توانید پس از کلیک بر روی sort by… و انتخاب choose columns، موارد دیگری را تیک بزنید تا داده های خود را بر اساس آن ارنج کنید.

 

Group by:از مهمترین گزینه هایی که در این قسمت قرار دارد، می توان به Group by اشاره کرد که از آن برای دسته بندی فایل های موجود در یک پوشه بر اساس نوع، پسورد، اندازه و... اشاره کرد. مثلا اگر تعداد زیادی عکس با پسوند های مختلف (jpg,png,gif,…) در یک پوشه قرار داده اید، می توانید با قرار دادن گزینه Group by روی «Type»، آنها بر اساس نوع پسوند تقسیم بندی کنید.

 

نکته: در مورد این قسمت و سایر قسمت هایی که نیاز به معرفی بیشتر دارن، به طور جداگانه توضیحاتی را خواهیم داد

 

4.                  Show/hiden: این بخش شامل گزینه هایی به شرح زیر است که در ویندوزهای قبل، باید برای فعال و غیر فعال کردن آنها سراغ Folder option می رفتید که در ویندوز هشت به راحتی در دسترس شما قرار گرفته اند:

·                     Item check boxes: برای فعال یا غیر فعال کردن جعبه انتخاب به کار می رود. این جعبه که در پشت آیکون ها ظاهر می شود، کار شما را برای انتخاب فایل های پراکنده ( بدون نیاز به نگه داشتن کلید Ctrl) بسیار راحت کرده است. چرا که در روش قبل کافی بود دستتان از روی کلید کترل برداشته می شد تا تمام زحمات شما بر باد برود!

·                     File name extensions: در صورتی که تیک این گزینه را فعال کنید، پسوند فایلها به نمایش در می آیند.

·                     Hidden items: درصورت تیک خوردن (فعال بودن) این گزینه، فایل هایی که مخفی (Hidden) کرده اید نمایان می شوند.

·                     Hidden selected item: برای مخفی کردن یا از حالت Hidden خارج کردن فایل یا فایل های انتخابی از این گزینه استفاده می شود. به این صورت که شما برای مخفی کردن یک یا چند فایل، کافی است ابتدا فایل مورد نظر را با موس انتخاب کرده و روی گزینه Hidden selected items کلیک کنید. برای از آشکار کردن آنها نیز ابتدادر صورتی که تیک گزینه قبل (Hidden items) غیر فعال است،آن را فعال کنید تا گزینه های پنهان به نمایش در آیند و سپس فایل مورد نظر را انتخاب و روی این گزینه کلیک نمایید.

نویسنده:پی سی اید     ایمیل: pcaid@mailfa.org 

http://pcaid.lxb.ir




:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز 8 , آموزش windows 8 , معرفی امکانات جدید ویندوز 8 , ترفندهای ویندوز هشت , ترفندهای جدید ویندوز 8 , معرفی ویندوز اکسپلورر ویندوز 8 , معرفی سربرگ view ویندوز اکسپلورر , راهنمای استفاده از ویندوز اکسپلورر , مخفی کردن فایل ها در ویندوز 8 , تقسیم بندی فایلها در ویندوز 8 , آموزش حرفه ای ویندوز 8 , windows explorer در ویندوز 8 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com