ترفند برای فعال کردن سه بعدی (3D) در فتوشاپ cs6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391
بازدید : 36015
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):


:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , آموزش نرم افزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: فعال کردن منوی 3D در فتوشاپ cs6 , آموزش فتوشاپ , آموزش فتوشاپ cs6 , فعال کردن سه بعدی در فتوشاپ cs6 , عدم نمایش منوی 3D , غیر فعال بودن منوی سه بعدی , روش نصب فتوشاپ cs6 , راهنمای فتوشاپ cs6 , کار با لایه ها در فتوشاپ cs6 , امکانات جدید فتوشاپ cs6 , adobe photoshop cs6 , روش نصب patch نرم افزار فتوشاپ cs6 , آموزش فتوشاپ 13 , نمایش ندان سه بعدی در فتوشاپ cs6 , کار با منوی 3D فتوشاپ , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fatm در تاریخ : 1399/1/19/2 - - گفته است :
سلام خسته نباشید گزینه 3D فتوشاپ من فعال نیست چطوری فعالش کنم هر کاری میکنم نمیشه

پاسخ:با سلام احتمال زیاد کارت گرافیک، (در مواردی میزان رم و یا cpu )شما قادر به اجرای نسخه کامل فتوشاپ، و اجازه کار در منوی 3D را به شما نمیدهد

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1392/6/23/pcaid - - گفته است :
سلام اقا من قبلا 3Dمن فعال بود و من متن های سه بعدی ایجاد می کردم اما از وقتی که وین 8 نصب کردم دیگه نمیتونم ایجاد کنم از روشی هم که واسه مهیار گفتی رفتم اما نشد اصلا فعال نی که من تیکشو بزنم
پاسخ: سلام دوست خوبم به نظر من اگه درایور کارت گرافیکت رو بروز کنی نتیجه می گیری. نسخه جدیدی از درایور کارت گرافیک رو که برای ویندوز 8 باشه نصب کن امیدوارم نتیجه بگیری. اگه نشد باز ما باید مشخصات سیستمت رو بدونیم تا بتوانیم کمکت کنیم. با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
ملیحه در تاریخ : 1392/4/29/pcaid - - گفته است :
چجوری تیک Use Graphics Processor رو فعال کنم؟ نمیشه روی گزینش کلیک کنم و فعالش کنم چون خاموشه

(خاکستری رنگ شده)
پاسخ: این امکان وجود داره که کارت گرافیک شما قدیمی باشه،یا اینکه کمتر از 2 GB رم داشته باشید. لطفا مشخصات سیستم خودتان را بفرمایید تا چنانچه قدیمی نبود، با چند تغییر در تنظیمات آن بتوانید کیفیت سیستم را بالا ببرید...شاید مشکل حل شود. در صورتی که سیستم شما قوی و به روز است، به احتمال قوی مشکل نرم افزاری دارید که با ارسال مشخصال سیستم برای ما، می توانیم بیشتر کمکت کنیم...

/weblog/file/img/m.jpg
مهیار در تاریخ : 1392/4/25/pcaid - - گفته است :
رد میشه.

سیستم بنده، از قوی ترین سیستم های روز است. در سه ویندوز تست کردم، XP و 7 و 8، امّا باز نیز مشکل عدم فعّال بودن منوهای 3D، پابرجاست..

در ویندوز XP که بطورکلّی عنوان منوی 3D نمایش داده نمی شود، که مهم نیست..
پاسخ: آقا مهیار من دو حالت را برای این مشکل پیش بینی می کنم که احتمالا مشکل شما را حل کند: قبل از هرچیزی در صورتی که منوی سه بعدی نمایش داده می شود ولی به حالت غیر فعال در آمده (قابل کلیک کردن نیست)،برای اطمینان دو تصویر را در فتوشاپ باز کنید و یکی از آنها را روی دیگری کپی کنید. سپس تصویر کپی شده را انتخاب کنید و به منوی سه بعدی بروید شاید فعال شده باشند اما دو حالتی که ممکن است به دردت بخورد: 1- روی گزینه Edit کلیک کنید و آخرین گزینه، یعنی Preferences را انتخاب کرده و از کادر مقابل روی گزینه Performance کلیک نمایید تا پنجره جدیدی باز شود. اکنون گزینه ای با عنوان«Use Graphics Processor» را در پایین سمت راست پنجره ملاحظه می کنید که باید این گزینه تیک خورده باشد(فعال باشد). پس از فعال کردن گزینه مذکور، روی Advanced settings کلیک نمایید و تیک تمام گزینه ها را فعال کنید. اگر باز هم نشد بگو تا بیشتر کمکت کنم... 2- در نهایت اگر این راه هم جواب نداد، دی وی دی مربوط به نرم افزار فتوشاپ را عوض کنید.یعنی از یک DVD فتوشاپ دیگه ای را امتحان کنید چرا که شاید ایراد از نسخه فتوشاپی باشد که شما در اختیار دارید.

/weblog/file/img/m.jpg
milad در تاریخ : 1392/4/16/pcaid - - گفته است :
افرین رحیم کارت بیسته20
پاسخ: خواهش میکنم. ولی حالا کی گفته من اسمم رحیمه!!

/weblog/file/img/m.jpg
رحیم در تاریخ : 1392/2/7/pcaid - - گفته است :
اصلا هم اینطور نیست!هرکاری بکنید نمیشه منوی سه بعدی رو فعال کرد!با این روش منو اضافه میشه ولی باز غیر فعاله:پاسخ: اگر فتوشاپ شما منو را فعال کرده ولی قابل استفاده نیست، به احتمال خیلی قوی سیستم شما از توان سخت افزاری لازم برای استفاده از این منو برخوردار نمی باشد. با تقویت رم و کارت گرافیک سیستم خود، حتما می توانید از آن استفاده کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8339
بازدید دیروز : 183
بازدید هفته : 9338
بازدید ماه : 16461
بازدید کل : 559851
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com