تغییر پس زمینه (Back ground) محیط ویندوز هشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391
بازدید : 6418
نویسنده : وب سایت پی سی اید

تغییر پس زمینه (Back ground) محیط ویندوز هشت

اگر دوست دارید پس زمینه استارت ( Start screenLook screen یا Account Picture را تغییر دهید، از روش زیر استفاده کنید:

برای دسترسی به صفحه PC Settings( که تنظیمات مهم ویندوز در آنجا در اختیارتان قرار گرفته است)می توانید موس را به گوشه بالا در سمت راست صفحه نمایش برده و از میان گزینه های ظاهر شده، روی Settings کلیک نمایید حال در قسمت پایین پنجره روی change pc settings کلیک نمایید. همچنین می توانید از روش های زیر نیز استفاده کنید.

Start screen: ابتدا موس را به سمت راست وبالای نمایش گر ببرید یا اینکه کلید Win + w را فشار دهید. سپس در کادر Search، عبارت Start screen را تایپ کنید تا وارد صفحه تنظیمات ویندوز شوید. اکنون در سمت راست و بالای صفحه، سه گزینه وجود دارد که شما با انتخاب هر کدام می‌توانید تغییرات لازم را برای آن اعمال نمایید.

نکته: در پایین کادر search، سه گزینه (Apps، settings، file) وجود دارد. شما باید پس از تایپ اسم Start screen روی گزینه Setting کلیک کنید تا برنامه مذکور در سمت چپ ظاهر شود. یا اینکه از میانبرهای زیر برای دسترسی سریع به آنها استفاده کنید:

برای جستجوی برنامه های ویندوز(Settings)، کلید Win + w را بزنید. برای جستجوی عمومی (Apps) کلید Win + Q را فشار دهید. همچنین برای پیدا کردن فایل ها (Files) از کلید Win + F استفاده نمایید. (کلید Win همان کلید بین Alt و Ctrl میباشد که با آیکون ویندوز مشخص شده است)

با کلیک روی start screen، می‌توانید از میان تصاویری که در پایین و سمت راست صفحه، نمایش داده شده است، تصویر مورد نظر و همچنین رنگ دلخواه برای منوها را انتخاب کنید.

Look screen: پس از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه مربوطه می‌شوید که در آنجا نیز می‌توانید علاوه بر انتخاب تصویر برای پس زمینه، گزینه‌هایی را دوست دارید در صفحه Look screen برای شما به نمایش در آید فعال یا آن‌ها را غیر فعال کنید.

Account Picture: برای انتخاب تصویر آیکون اکانت خود، روی این گزینه کلیک و تصویر مورد نظر را از روی هارد خود انتخاب کنید و یا به وسیله دوربین دستگاه خود یک عکس از خودتان تهیه کرده و به عنوان آیکون Account خود از آن استفاده کنید.

نویسنده: گروه Pcaid

 http://pcaid.lxb.ir

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز 8 , ترفندهای ویندوز هشت , آموزش Windows 8 , تغییر پس زمینه ویندوز هشت , تغییر پس زمینه Start ویندوز هشت , عوض کردن Back ground ویندوز هشت , تنظیمات Start screen , تنظیمات Look screen , تنظیمات Account Picture , تغییر تصویر آیکون ویندوز 8 , راهنمای تنظیمات مترو ویندوز 8 , تنظیمات صفحه Start ویندوز 8 , windows 8 , آموزش تمام جزئیات ویندوز 8 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2272
بازدید ماه : 6352
بازدید کل : 558115
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com