حذف رنگ دلخواه یا نمایش فقط یک رنگ در فایل ویدیویی با پریمایر پرو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 12355
نویسنده : وب سایت پی سی اید

حذف رنگ دلخواه فایل ویدیویی در پریمیر

با استفاده از روش زیر می‌توانید تعیین کنید تا پریمیر (Premier) تمام رنگ‌های یک فایل ویدیویی را حذف و فقط رنگ انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین می‌توانید از تعیین کنید که پریمیر فقط رنگ انتخابی شما را نمایش ندهد.

برای این کار پس از وارد کردن فایل مورد به نوار Timeline، به پالت Effects مراجعه کرده روی گزینه Video Effects کلیک نمایید تا زیر مجموعه آن ظاهر گردد. اکنون در میان افکت‌های موجود، Image Control را انتخاب و سپس افکت «Color Pass» را با موس گرفته و روی فایل ویدیویی موجود در تایم لاین رها کنید تا افکت روی فایل شما اعمال شود.

در مرحله بعد، باید به قسمت تنظیمات افکت color pass بروید و رنگ تنظیمات دلخواه را آنجا اعمال کنید. برای این کار، به کادر Effect controls رفته و در آنجا روی علامت setup در مقابل color pass کلیک نمایید تا پنجره تنظیمات مربوط به آن باز شود. اکنون با توجه به توضیحات زیر، پروژه خود را تنظیم کنید:

·                     با کلیک روی کادر رنگ (Color)، پنجره ای باز می‌شود که می‌توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین با بردن موس روی تصویر سمت چپ، شکل قطره چکان ظاهر می‌شود که به کمک آن می‌توانید با کلیک روی رنگ مورد نظر روی تصویر، آن را انتخاب کنید.

·                     با استفاده از اهرم similarity و حرکت دادن آن به سمت راست یا چپ، می‌توانید مقدار تأثیر پذیری رنگ را در فایل ویدیویی تعیین کنید. همچنین می‌توانید به جای حرکت دادن اهرم حرکتی، مقدار دلخواه را در کادر مربوط به similarity وارد نمایید.

·                     با انتخاب گزینه Reverse، رنگ انتخابی شما در فایل مورد نظر به نمایش در نخواهد آمد و در واقع حذف می‌شود.

·                     پس از اعمال تغییرات دلخواه، روی OK کلیک نمایید.

 

نکته‌ها:

·                     هرچه مقدار similarity بیشتر باشد، درصد بیشتری از رنگ‌های نزدیک به رنگ انتخابی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

·                     بهتر است قبل از انجام تنظیمات، فایل خود را در نقطه مناسبی - که رنگ مورد نظر در آن نقطه قابل دیدن باشد- نگه دارید (stop کنید) سپس تنظیمات را شروع کنید.

·                     بهترین روش برای انتخاب رنگ مورد نظر، استفاده از نمونه گیر (قطره چکان) است که در بالا درباره آن توضیحاتی داده شد.

·                     تنظیمات فوق را می‌توانید به دو روش انجام دهید. روش اول در قسمت setup و روش دوم با کلیک روی «علامت مثلث» (فلش) که در کنار افکت مذکور قرار گرفته است، می‌توانید تنظیمات را روی فایل تصویری خود اعمال کنید. روش کار در هر دو مورد به یک صورت است و تنها تفاوت در این است که در قسمت Setup (روش اول)، دو پنجره برای مقایسه کردن تصویر اصلی و ویرایش شده وجود دارد ولی در روش دوم باید تغییرات را روی تصویر اصلی ملاحظه نمایید.

نویسنده: گروه پی سی‌اید (PC_AID)

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , Excel , ,
:: برچسب‌ها: حذف رنگ دلخواه در پریمیر , نمایش رنگ دلخواه در پریمیر , نمایش فقط یک رنگ در فیلم , تغییر رنگ در پریمیر پرو , تنظیم رنگ تصاویر در Premier cs4 , نمایش رنگ دلخواه در فیلم , انتخاب یک رنگ در Premier , نحوه انتخاب رنگ دلخواه در Premier , حذف کردن یک رنگ در Premier , آموزش حذف رنگ در Premier , روش‌های حذف رنگ فیلم , حذف رنگ دلخواه در کلیپ ویدیویی , چگونه در فیلم فقط یک رنگ نمایش داده شود , تنظیم رنگ تصویر در پریمیر پرو , آموزش تنظیم رنگ‌های دلخواه در تصاویر , آموزش Adobe Premier pro cs5 , آموزش پریمیر Cs4 , آموزش پریمیر cs5 , آموزش یولید , آموزش افتر افکت , آموزش حرفه ای پریمیر پرو , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 251
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 2425
بازدید ماه : 6505
بازدید کل : 558268
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com