دو ترفند ساده برای بالا بردن سرعت و کارایی سیستم – ویندوز هفت - مبتدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
بازدید : 3440
نویسنده : وب سایت پی سی اید

دو ترفند ساده برای بالا بردن سرعت و کارایی سیستم – ویندوز هفت - مبتدی

1.      جلوگیری از اجرای برنامه‌های غیر ضروری در start up:

برنامه‌هایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می‌شوند را می‌توانید در قسمت start up ویندوز مشاهده نمایید. اجرا شدن بسیاری از http://www.test.loxblog.com/admin.phpاین نرم افزارها در هنگام بالا آمدن ویندوز غیر ضروری می‌باشد و در واقع این گونه برنامه‌ها، نه تنها کمکی به شما نمی‌کند، بلکه باعث اشغال شدن درصد محسوسی از رم می‌گردد. پس شما می‌توانید با غیر فعال کردن این گونه برنامه‌ها می‌توانید رم سیستم را آزاد کنید. البته مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید می توانید با کلیک روی آیکون برنامه مورد نظر آن‌ها را اجرا کنید.

برای غیر فعال کردن این نرم افزارها در start up، ابتدا با کمک کلیدهای میانبر Win + R، برنامه Run را اجرا نمایید و در کادر باز شده، عبارت MSCONFIG را تایپ کنید و Ok را بزنید تا پنجره جدیدی با نام system Configuration باز شود.

در این پنجره به تب startup مراجعه کرده و تیک برنامه‌های مورد نظر را بردارید. با ok کردن پنجره، کادر کوچکی باز می‌شود که دو گزینه برای ریستارت کردن و عدم ریستارت سیستم را به شما نمایش می‌دهد. در صورتی که نمی‌خواهید سیستم ریستارت شود، گزینه Exit without restart را فشار دهید. ولی پیشنهاد ما این است که در اولین فرصت سیستم خود را ریستارت نمایید.

2.      خاموش کردن آپدیت ویندوز برای افزایش سرعت اینترنت:

برای این کار عبارت windows update را در کادر جستجوی ویندوز تایپ نمایید و کلید Enter را فشار دهید. در پنجره باز شده، گزینه Turn off… را بزنید.

همچنین می‌توانید با تایپ عبارت MSCONFIG در کادر run، به پنجره system Configuration مراجعه کرده و در تب services گزینه windows update و همچنین گزینه‌های مشابه - که شما به آن نیازی ندارید- را با برداشتن تیک کنار آن‌ها غیر فعال کنید.

 

نویسنده: گروه پی سی اید http://pcaid.loxblog.com

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , آموزش اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: بهینه کردن سیستم , ترفندهای افزایش سرعت , آموزش افزایش سرعت ویندوز , راه های افزایش کارایی سیستم , افزایش سرعت در ویندوز هفت , تنظیمات ویندوز هفت , تنظیمات start up , خاموش کردن آپدیت ویندوز , غیر فعال کردن windows update , آموزش افزایش سرعت اینترنت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1367
بازدید هفته : 2044
بازدید ماه : 6124
بازدید کل : 557887
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com