ساده ترین روش برای چرخاندن فیلم‌ها و کلیپ‌های کج و زاویه دار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 مرداد 1391
بازدید : 18424
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

چرخاندن فیلم‌ها و کلیپ‌های کج و زاویه دار
شاید تا کنون برای شما پیش آمده باشد که در حین استفاده از دوربین موبایل برای ضبط یک منظره و یا سوژه‌های مختلف، گوشی را کج و یا برعکس گرفته باشید. اگر بخواهید این فایل ویدیویی را در رایانه خود ببینید، کار برای شما سخت خواهد شد. چرا که رایانه چرخاندن رایانه مثل گوشی موبایل کار منطقی و جالبی به نظر نمی‌رسد.
اما شما با استفاده از نرم افزارهای ویرایش فایل‌های ویدیویی مثل ادوب پریمیر یا افتر افکت و ... می‌توانید فیلم را به حالت نرمال در آورید و زاویه آن را تنظیم کنید. ولی حجم سنگین این نرم افزارها و سختی کار کردن با آن‌ها ساید شما را مجبور کند که قید کلیپ خود را بزنید.
ولی راه دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید خیلی راحت و به ساده‌ترین شکل ممکن، زاویه‌ی کلیپ کج خود را اصلاح نمایید. برای این کار می‌توانید از نرم افزارVLCپلیر (پخش کننده فایل‌های صوتی و تصویری)که بسیار کم حجم می‌باشد استفاده کنید.
برای این کار پس از نصب و اجرای برنامه VLC، به منوی Tools بروید و در آنجا روی گزینه Effect and filter کلیک نمایید. حال در آنجا به قسمت video Effect رفته و تیک گزینه Transform را فعال کنید. اکنون می‌توانید میزان درجه‌ای را که می‌خواهید فیلم را بچرخانید در کادر وارد نمایید. این مقدار بسته به میزان درجه‌ای که فیلم شما لازم است بچرخد می‌تواند متفاوت باشد. مثلاً اگر کاملاً دوربین را سرو ته (برعکس) گرفته باشید، مقدار 180 درجه را وارد کنید.
توجه :در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid2013@gmail.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...
با تشکر، مدیریت پی سی‌اید (PCAID)
 



:: موضوعات مرتبط: Excel , آموزش نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: چرخانده فیلم های کج , تنظیم زاویه کلیپ , , چرخانده کلیپ های زاویه دار , ترفندهای VLC , پلیر VLC , ترفندهای VLC وارونه کردن فیلم , برعکس کردن فیلم گرفته شده با موبایل , چرخاندن فیلم گرفته شده با موبایل , چرخاندن فیلم با نرم افزارVLC , ترفند برای چرخاندن فیلم و کلیپ , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان در تاریخ : 1392/1/15/4 - - گفته است :
سلام خسته نباشید خیلی عالی بود دستتون درد نکنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 849
بازدید ماه : 7499
بازدید کل : 559262
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com