معرفی Action Center در ویندوز هفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
بازدید : 13014
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

معرفی Action Centerدر ویندوز هفت
کاربرد Action Center چیست؟
این گزینه یکی دیگر از قابلیت‌های ویندوز هفت می‌باشد. Action Center  با اعلام نکات ضروری و پیغام‌های مربوط به امنیت سیستم، به کاربر کمک می‌کند تا همواره یک ویندوز سالم و پایدار داشته باشد.
چگونه به Action Center دسترسی داشته باشیم؟
پس از نصب ویندوز هفت، اگر به گوشه سمت راست Task bar توجه کنید، حتماً این آیکون را مشاهده خواهید نمود. اولین آیکونی که در آنجا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، آیکون «Action Center » خواهد بود. این آیکون به صورت یک «پرچم» سفید رنگ در آنجا خودنمایی می‌کند! و می‌توانید با کلیک روی آن به محیط این برنامه دسترسی داشته باشید.
اما علاوه بر این روش، می‌توانید از طریق کنترل پانل (Control panel) نیز به آن دسترسی داشته باشید. همان طور که می‌دانید در کنترل پنل ویندوز هفت، نحوه نمایش برنامه‌ها تغییر یافته که شما می‌توانید با کلیک روی گزینه «view by» در سمت راست و بالای پنجره کنترل پنل، نحوه نمایش را به دلخواه تغییر دهید. نحوه نمایش به صورت پیش فرض روی «category» قرار دارد. در این حالت برای دسترسی به Action Center، باید روی «System and security» کلیک کنید. در صفحه جدید اولین گزینه Action Center است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. کنترل پنل برای نمایش آیتم‌ها دو گزینه دیگر دارد که با کلیک روی هر کدام، تمام گزینه‌های موجود در کنترل پنل، در یک پنجره و به ترتیب حروف الفبا به نمایش در می‌آید. در این حالت پیدا کردن Action Center ساده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.
چگونه از محیط برنامه Action Center استفاده کنیم؟
اگر در سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد، Action Center با نمایش علامت خطا روی آیکون پرچم شما را مطلع خواهد کرد. شما بلافاصله با ملاحظه پیغام، از طریق یکی از روش‌های گفته شده، به محیط برنامه مراجعه کنید و با بررسی عنوان پیغام خطا، در جهت رفع آن اقدام نمایید.
حال این پیغام‌ها با دو رنگ «قرمز» و «زرد» به شما نمایش داده می‌شود. پیغام‌هایی که با رنگ «قرمز» مشخص شده‌اند، نشان دهنده یک هشدار مهم (مثل بروز مشکل در رجیستری، عدم نصب آنتی ویروس و ...) در سیستم می‌باشند که اگر شما این گونه هشدارهای قرمز رنگ را نادیده بگیرید، احتمال دارد سیستم شما در آینده نزدیک با مشکل مواجه شود. اما هشدارهای «زرد» رنگ در اولویت بعدی قرار می‌گیرند (مثل پیغام برای آپدیت ویندوز، پشتیبان گیری و ...) که این‌گونه هشدارها را نیز نباید نادیده گرفت.
تنظیمات Action Center به چه صورت است؟
برای تنظیم کردن Action Center، بعد از ورود به برنامه، در کادر سمت چپ پنجره، روی گزینه «change Action Center setting» کلیک نمایید. تا وارد پنجره تنظیمات آن شوید.
در این پنجره و در قسمت «security message»، 6 گزینه وجود دارد. شما هرکدام از این گزینه‌ها را که غیر فعال نمایید، از این پس پیغام خطا برای آن گزینه به نمایش در نخواهد آمد، پیغام هشدارهای این گزینه‌ها رنگ قرمز خواهد داشت. در صورت فعال کردن آن‌ها نیز عکس این موضوع اتفاق می‌افتد.
در قسمت «Maintenance messages» نیز گزینه‌هایی قرار گرفته‌اند که همانند گزینه قبل می‌توانید آن‌ها را برای نمایش یا عدم نمایش پیغام خطا فعال یا غیر فعال کنید. پیغام‌هایی که برای این دسته به نمایش در می‌آیند با رنگ «زرد» مشخص می‌شوند.
اما در قسمت «Related setting» می‌توانید نحوه عملکردAction Center را برای چک کردن مشکلات سیستم تنظیم نمایید.
نویسنده: http://pcaid.loxblog.com
با آرزوی موفقیت برای شما...گروه پی سی اید
توجه:استفاده از این مطلب و سایر مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد. در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش Action Center ویندوز هفت , آموزش قابلیت‌های ویندوز هفت , استفاده ازAction Center , نحوه فعال کردنAction Center , غیر فعال کردن Action Center , مشاهده مشکلات در Action Center , معرفی Action Center , آموزش ویندوز هفت , ترفندهای ویندوز هفت , آموزش ویندوز هشت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hawre در تاریخ : 1391/12/25/5 - - گفته است :
دستت درد نكنة ولى اموزشى بيشترى دربارة

related settings بدهيد خوب تر هست

thanksssssssssssssssss
پاسخ:قابلی نداشت. حتما آموزش مورد نظر شما را هم ترتیب اثر خواهیم داد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 1367
بازدید هفته : 2180
بازدید ماه : 6260
بازدید کل : 558023
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com