آموزش استفاده از problem steps recorder برای ضبط مشکلات در ویندوز هفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1391
بازدید : 5030
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

آموزش استفاده از problem steps recorder برای ضبط مشکلات در ویندوز هفت
 
از دیگر قابلیت‌هایی که در ویندوز هفت توجه کاربران را به خود جلب کرد، گزینه problem steps recorder می‌باشد. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند از تمام قسمت‌های ویندوز تصویر بگیرند و در کنار آن توضیحاتی را اضافه کنند و آن را به فرمت دلخواه ذخیره نمایند. همچنین می‌توانید فایل ذخیره شده از مشکلات را از طریق ایمیل به دوستان و کارشناسان ارسال کنند تا با مشاهده آن بهتر بتوانند به آن‌ها کمک کنند. از دیگر استفاده‌های این ویژگی، می‌توان به ساخت یک فایل آموزشی توسط آن اشاره کرد.
 در زیر نحوه فعال کردن و چگونگی استفاده از این برنامه را توضیح می‌دهیم:
·         ابتدا برنامه را اجرا کنید. راحت‌ترین روش تایپعبارت PSRدر کادر جستجوی استارت منو می‌باشد. پس از تایپ این عبارت و ظاهر شدن آن در بالای کادر، می‌توانید کلید Enter را فشار دهید یا اینکه روی آن کلیک نمایید تا برنامه اجرا شود. با اجرای برنامه، متوجه می‌شوید که کادر ساده کوچکی در صفحه نمایش ظاهر می‌شود که فقط چند گزینه بیشتر ندارد.
·         برای شروع کار خود، به قسمتی از ویندوز خود که مشکل پیدا کرده و یا هر قسمت دیگری که می‌خواهید آن را ضبط کنید بروید و دکمه « Start Record»را فشار دهید یا اینکه از کلید میانبر «Alt + A» استفاده نمایید.
 
·         بعد از فشار دادن دکمه شروع، از این پس شما هر جایی کلیک کنید، یک تصویر از آنجا (صفحه در حال نمایش) گرفته می‌شود. با کلیک کردن روی پنجره‌ها و صفحه‌های مورد نظر، یک دکمه قرمز رنگ در محل کلیک، برای شما به نمایش در می‌آید که نشان دهنده ذخیره شدن تصویر آن پنجره است.
 
 
·         شما در هر جایی که لازم بود می‌توانید یادداشت و توضیح مورد نظر خود را به قسمتی روی آن که کلیک کرده‌اید اضافه کنید. یادداشت و توضیح خود را می‌توانید در پنجره‌ای که با کلیک روی دکمه «Add Comment» یا با فشردن کلیدهای «Alt + C» در پایین صفحه نمایش ظاهر می‌شود تایپ نمایید. پس از پایان تایپ یادداشت، پنجره را ok نمایید و کار خود را ادامه دهید.
 
·          در آخر و پس از پایان عملیات مربوط به ضبط پروژه خود، برای توقف و ذخیره کردن آن، روی «Stop record» کلیک نمایید یا اینکه کلید میانبر «Alt + O» را فشار دهید.
 
 
·         پس از متوقف شدن پروژه، پنجره‌ای ظاهر می‌شود که شما باید برای ذخیره کردن فایل خود، اسمی برای آن قرار داده و آن را با پسوند ZIP ذخیره کنید. در انتها پنجره را OK نمایید.
 
·         پس از ذخیره کردن فایل، به محلی که در آنجا ذخیره شده است رفته و فایل را از حالت فشرده (ZIP) خارج نمایید. اکنون فایلی را با پسوند mhtمشاهده خواهید کرد که مخفف MHTML می‌باشد. با کلیک روی آن، مرورگر Internet Explorer باز خواهد شد و شما می‌توانید پروژه ضبط شده را به همراه توضیحات هر قسمت را مشاهده کنید.
 
 
·         از دیگر قسمت‌های مربوط به برنامه problem steps recorder، می‌توان به تایمر (شمارنده زمان) اشاره کرد که مدت زمان در حال اجرا بودن برنامه را به شما نشان می‌دهد.
·          در گوشه سمت راست برنامه، یک فلِش روبه پایین قرار گرفته است. که اگر روی آن کلیک نمایید، کادری رو به پایین نمایش داده می‌شود که شما با کلیک روی گزینه «Settings»، می‌توانید محل ذخیره شدن فایل خود را در آن مشخص نمایید.
 
·         همچنین برای ارسال مستقیم فایل ضبط شده خود توسط ایمیل، می‌توانید با فشردن فِلِش سمت راست و انتخاب گزینه «send to E-mail…»، به راحتی این کار را انجام دهید.
 
نویسنده: گروه پی سی‌اید.
توجه:استفاده از این مطلب و سایر مطالب وب سایت، با ذکر منبع بلامانع می‌باشد و در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. با تشکر
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش problem steps recorder , روش استفاده از problem steps recorder , استفاده از problem steps recorder در ویندوز هفت , ضبط مشکلات ویندوز با problem steps recorder , ساخت فایل آموزشی توسطproblem steps recorder , راهنمای استفاده از problem steps recorder , کاربرد PSRدر ویندوز هفت , قابلیت های جدید ویندوز هفت , قابلیت های جدید ویندوز هشت , برنامه های جدید ویندوز SEVEN ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 848
بازدید ماه : 7498
بازدید کل : 559261
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com