انتشار مقالات در وبلاگ از طریق word


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1391
بازدید : 4681
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

                                                    انتشار مقالات در وبلاگ از طریق word
شما با استفاده از word به راحتی می‌توانید بدون ورود به سایت یا وبلاگ خود، مستقیماً مطالب خود را منتشر کنید. این کار بسیار ساده‌تر از درج مطالب به صورت مستقیم در سایت می‌باشد.
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
1.       ابتدا روی دکمه آفیس (file) کلیک نمایید و در لیست نمایان شده، در ورد 2010 روی گزینه «save & send» کلیک نمایید. اگر از نسخه‌های قبل‌تر استفاده می‌کنید، گزینه «publish» را انتخاب کنید.
2.       در مرحله بعد، در ورد 2010، از میان گزینه‌هایی که در کادر سمت راست نمایان می‌شوند، گزینه «publish as Blog post» را انتخاب نمایید. برای نسخه‌های قبل نیز روی «Blog» کلیک کنید.
3.       پس از کلیک روی گزینه فوق، در 2010 کادری در کنار پنجره فوق ظاهر می‌شود که لیست تعدادی از وبلاگ دهنده‌های معتبر را به شما نشان می‌دهد. در صورتی که وبلاگ یا سایت شما جزو زیر مجموعه‌های این سایت‌ها می‌باشند، کافی ست روی آیکون پایین صفحه (publish as Blog post) کلیک نمایید تا وارد صفحه نگارش مطلب شوید.
4.       در مرحله بعد، کادری با عنوان Register New باز می‌شود که اطلاعات مربوط به وبلاگ را از شما می‌خواهد و شما می‌توانید با پر کردن فیلدها و کلیک روی Next، مراحل را به پایان ببرید. البته چنانچه دوست دارید این کار را در پایان تایپ مطالب انجام دهید، گزینه Register Later را انتخاب کنید و هر زمان که خواستید آن را پر کنید کافی ست روی گزینه «publish»در نوار بالای ورد کلیک نمایید تا کادر مورد نظر دوباره ظاهر شود.
5.       در صفحه جدیدی که باز می‌شود، و در قسمت بالای آن، به طور پیش فرض عنوان مطلب را با نام publish as Blog post نمایش داده شده است که شما با کلیک روی آن می‌توانید این عنوان را تغییر دهید.
 

 نویسنده: ناصری

منبع: پی سی اید

http://pcaid.ir

منبع: pcworld



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , آموزش آفیس , word , ,
:: برچسب‌ها: انتشار مقالات در وبلاگ از طریق word , آموزش ارسال مطالب از word به وبلاگ , انتقال متن از ورد به وبلاگ , ارسال مستقیم مقاله از طریق ورد به وبلاگ , آموزش WORD , آموزش ورد 2010 , آموزش word 2007 , آموزش office 2010 , ترفند های word ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com