راهنمای قابلیت‌های ویندوز هفت - 5


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 16 تير 1391
بازدید : 5153
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

راهنمای قابلیت‌های ویندوز هفت - 5
ویندوز هفت دارای قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی می‌باشد. در این سایت به برخی قابلیت‌های ویندوز، چه به صورت مختصر و چه به صورت کامل‌تر اشاره کرده‌ایم. در این بخش نیز قصد داریم در مورد کاربرد برخی دیگر از قابلیت‌های ویندوز هفت به صورت خلاصه اشاره کنیم:
·         Library:با استفاده از گزینه Library (کتابخانه)، می‌توانید فایل‌هایی که از یک جنس هستند مانند عکس، موسیقی، ویدئو و ... را به صورت دسته بندی شده و در یک پوشه، در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید تصاویری را از نقاط مختلف هارد به Library معرفی کنید تا بدون اینکه تصاویر را کپی کرده باشد، همه آن‌ها را در یک محل (پنجره Library) گرد آوری کنید.
·         Pin to Taskbar: این گزینه نیز از ویژگی‌های جدید ویندوز است و شما با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌های پر استفاده خود را به نوار تسکبار منتقل کنید. برای این کار ابتدا روی آیکون نرم افزار مورد نظر کلیک راست نمایید، سپس گزینه Pin to Taskbar را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه، آیکون برنامه به نوار تسکبار انتقال می‌یابد. با این روش نرم افزا رهای مورد نظر همیشه در دسترس شما هستند. همچنین با انتخاب Pin to start menu، می‌توانید آن‌ها را در منوی استارت قرار دهید.
·         Display Switch:این ابزار جهت تنظیم کردن صفحه نمایش برای چند نمایشگر استفاده می‌شود. به این صورت که اگر می‌خواهید دسکتاپ خود را بین چند مانیتور تقسیم کنید، ابزار فوق را انتخاب نموده و با استفاده از گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، آن را تنظیم کنید.
·         Problem steps recorder: از این گزینه برای ضبط کردن خطاها و مشکلات ویندوز به صورت گام به گام می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از تصاویر ضبط شده، آن را به دوستان خود ارسال نموده یا اینکه از آن به عنوان یک فایل آموزشی استفاده کنید. در مورد این گزینه و نحوه کار کردن با آن در یک مبحث جداگانه، به طور کامل توضیح داده‌ایم.
 
تنظیم شده توسط Pcaid.loxblog.com



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز هفت برای مبتدی ها , ترفند های مختلف برای ویندوز هفت , ترفندهای ویندوز هشت , میانبر های ویندوز , کلیدهای میانبر در ویندوز , قابلیت های جدید ویندوز , قابلیت اضافه شده به ویندوز , Library , آموزش Library در ویندوز هفت , آموزشPin to start menu ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1096
بازدید ماه : 8219
بازدید کل : 551609
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com