بیوگرافی آرش برهانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 16 تير 1391
بازدید : 5533
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

بیوگرافی آرش برهانی
نام:آرش
نام خانوادگی: برهانی
تاریخ تولد:13/6/1362
محل تولد: خواجوی کرمان
پست:مهاجم
سابقه باشگاهی:پاس تهران، النصر امارات و استقلال تهران
برهانی با بازی‌های درخشانی که در تیم پاس و زیر نظر مصطفی دنیزلی انجام داد، به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شد. او که جزو استقلالی‌های متعصب محسوب می‌شود، در سال 1386، پای میز مذاکره با پرسپولیسی‌ها نشست اما با وجود توافقات اولیه با حبیب کاشانی، سر از تیم استقلال در آورد که موجب نارضایتی و اعتراض مدیرعامل وقت پرسپولیس بابت این انتقال شد. برهانی قبل از پیوستن به استقلال، در تیم پاس تهران و مدت کوتاهی را در النصر امارات بازی کرد.
برهانی در لیگ هشتم توانست آقای گل لیگ برتر شود، همچنین در این فصل با زدن 3 گل پیاپی در عرض کمتر از 9 دقیقه، رکورد سریع‌ترین هت تریک 10 سال اخیر دنیا را که در اختیار اتوئو (در بارسلونا) بود، شکست.
آرش برهانی دارای 5 برادر و دو خواهر است. برهانی فعلاً مجرد است. علاقه زیادی به گوشی‌های تلفن همراه و ساعت مچی دارد و همیشه جدیدترین‌ها و گران‌قیمت ترین ها را استفاده می‌کند همچنین خودروی مورد علاقه‌اش BMW است و در حال حاضر (اسفند 1390) یک دستگاه BMW مدل 630 دارد. یک مهاجم دونده و سرعتی است. توانایی او در ایجاد موقعیت فوق‌العاده است ولی کمتر از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کند گل می‌سازد که به واسطه همین خصوصیت به لقب گل نزن از سوی فردوسی پور مفتخر شده است. محل زندگی آرش در ولنجک تهران است و در طبقه هشتم یک برج زندگی می‌کند.
Pcaid.loxblog.com گردآوری توسط
منابع: همشهری آنلاین، استقلال جوان
 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , باشگاه استقلال تهران , ,
:: برچسب‌ها: زندگی نامه آرش برهانی , بیوگرافی آرش برهانی , آرش برهانی , آقای گل لیگ برتر ایران , رگورد گل های زده در ایران , رکورد دار آقای گل در ایران , بازی های ملی آرش برهانی , رکورد دار گلهای زده باشگاه های ایران , بیوگرافی بازیکنان استقلال , بیوگرافی بازیکنان پرسپولیس , زندگی نامه فوتبالیست ها , بیوگرافی بازیکنان , زندگی نامه فوتبالیست های ایران , زندگی نامه بازیکنان ایرانی , بیوگرافی بازیکنان خارجی , زندگی نامه ورزشکاران , زندگی نامه مربیان , زندگی نامه هنرمندان , زندگی نامه نویسندگان , زندگی نامه شخصیت های سیاسی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 891
بازدید ماه : 7541
بازدید کل : 559304
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com