رمزگذاری فایل‌های Microsoft word


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 تير 1391
بازدید : 6789
نویسنده : وب سایت پی سی اید

رمزگذاری فایل‌های Microsoft word

اگر در میان فایل‌های متنی که با نرم افزار Word نوشته‌اید، فایل محرمانه‌ای دارید و نمی‌خواهید کسی آن را مشاهده کند، می‌توانید با استفاده از ترفند زیر، فایل‌های ورد مورد نظرتان را رمز گذاری نمایید:

برای این کار کافی ست فایل متنی مورد نظر را باز کنید، سپس در روی آیکون فایل (file) کلیک نمایید و در منوی باز شده، گزینه Save as را فایل انتخاب نمایید. البته کلید میانبر این گزینه F12 می‌باشد که با فشردن آن، پنجره ذخیره ظاهر می‌گردد. اکنون در پایین پنجره Save as و در کنار سمت چپ دکمه Save، روی گزینه Tools کلیک نمایید تا لیستی ظاهر شود. از میان آن‌ها روی گزینه General options… کلیک نمایید تا پنجره مربوط به آن ظاهر شود. در این پنجره دو فیلد را مشاهده می‌نمایید که با وارد کردن پسورد مورد نظر در فیلد اول (Password to open) می‌توانید فایل خود را رمز گزاری نمایید تا امکان مشاهده آن فقط با وارد کردن رمز میسر باشد. همچنین اگر دوست دارید فایل شما نمایش داده شود ولی امکان ویرایش برای دیگران مقدور نباشد، می‌توانید فقط فیلد دوم (password to modify) را پسورد گذاری کنید. با این کار دیگران می‌توانند فایل شما را مشاهده کنند ولی امکان ویرایش آن را ندارند.

 

 نویسنده: ناصری

 

منبع: پی سی اید

 

http://pcaid.ir

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , ,
:: برچسب‌ها: رمزگذاری فایل های WORD , رمز دار کردن فایل های Word , پسورد گذاری در Word , رمزگذاری ورد , آموزش رمز گذاری در ورد2010 , رمز گذاری در ورد 2007 , آموزش Word , آموزش ورد , آموزش ورد2010 , آموزش ورد 2007 , ترفندهای ورد , ترفند های Word , ترفند برای آفیس , آموزش آفیس 2010 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 2183
بازدید ماه : 6263
بازدید کل : 558026
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 252
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com