عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
بازدید : 60971
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

تایپ اعداد فارسی و انگلیسی با تغییر دادن زبان، به صورت خودکار
اگر با نرم افزارهای آفیس مثل word و اکسل کار کرده باشید، می‌بینید که وقتی یک متن فارسی تایپ می‌کنید، و قصد دارید عددی را هم در متن قرار دهید، اعداد به صورت انگلیسی نوشته می‌شوند و این می‌تواند زیبایی متن را بگیرد.
شما می‌توانید word خود را طوری تنظیم کنید که اگر زبان فارسی را برای انتخاب کردید، اعداد نیز فارسی نوشته شوند و در صورت انتخاب زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر، اعداد به همان زبان نوشته شوند.
برای این کار، در ورد 2010 و 2007 روی آیکون فایل در گوشه سمت چپ نرم افزار کلیک کنید و از میان گزینه‌ها، Option را انتخاب کنید. حال در پنجره جدید روی Advanced کلیک نمایید سپس در سمت راست پنجره به قسمت show document content بروید. حال در آنجا گزینه Numeral را پیدا کرده و در کادر مقابل آن، گزینه Context را انتخاب کنید. اکنون پنجره را Ok نمایید. از این پس می‌توانید اعداد را به زبان انتخابی تایپ کنید.
 
توجه :در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid.ir@gmail.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...

 نویسنده: ناصری

منبع: پی سی اید

http://pcaid.ir


 



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: ترفند های تایپ , آموزش تایپ فارسی , آموزش فارسی کردن اعداد در ورد , آموزش تغییر زبان در Word , آموزش تغییر دادن زبان اعداد به صورت خودکار , تغییر خودکار زبان اعداد , فارسی شدن اعداد همزمان با تغییر زبان Word , آموزش تغییر دادن زبان اعداد با تغییر زبان ورد , آموزش word 2010 , آموزش word 2007 , ترفند office , آموزش تایپ فارسی در ویندوز , تایپ فارسی در ورد , آموزش ویندوز , ترفندهای جالب , ترفندهای حرفه ای , ترفند برای ورد , آموزش ورد , آموزش آفیس , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الک داودیانس در تاریخ : 1393/10/19/pcaid - - گفته است :
با سلام و خسته نباشید با تشکر از سایت شما

من سوالی در مورد اکسل داشتم

ایا می توان در اکسل بدون تغیر دادن زبان در ستون مشخصی همیشه فارسی یا انگلیسی تایپ کنین یعنی وقتی در ستون مشخص به صورت اتوماتیک زبان انتخاب شده تایپ شود.
با سلام.... این کار در برخی نرم افزار های آفیس برای اعداد می شود انجام داد آن هم با کمی تغییرات در ویندوز که احتمالا می دانید....ولی در اکسل برای تایپ حروف فارسی بعید می دانم بشود چنین کاری کرد!..... اکسل شدیدا وابسته به زبان صفحه کلید می باشد.... البته در این رابطه از دوستان خواهم پرسید و در صورتی راه و چاهی بود حتما به شما اعلام خواهیم کرد و علاوه بر آن به صورت آموزش در سایت قرار خواهیم داد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 305
بازدید دیروز : 337
بازدید هفته : 1461
بازدید ماه : 8584
بازدید کل : 551974
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com