یک روش ساده برای خاموش شدن رایانه در زمان دلخواه توسط ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
بازدید : 4659
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

یک روش ساده برای خاموش شدن رایانه در زمان دلخواه توسط ویندوز

ویندوز xp:

برای این کار روی دسکتاپ کلیک راست نمایید و Properties را انتخاب نمایید. حال روی لبه Saver کلیک نموده و دکمه Power را انتخاب نمایید. اکنون در قسمت پایین عبارت … Setting for و در مقابل گزینه Turn off hard disks مدت زمانی را که می‌خواهید سیستم بعد از گذشت آن خاموش شود را به دلخواه وارد کنید. پس از ذخیره و تایید پنجره، ویندوز به محض به پایان رسیدن مدت زمان وارد شده، به طور خودکار خاموش می‌شود.

ویندوز هفت:

در ویندوز هفت، ابتدا به کنترل پانل مراجعه کنید و در آنجا گزینه Power Option را انتخاب نمایید. اکنون در پنجره ظاهر شده و در سمت چپ آن، روی گزینه آخر، یعنی Change when the computer sleeps کلیک نمایید. اکنون تنظیمات را مثل روش فوق، به دلخواه انجام دهید.

نکته‌ها

·         گزینه Power option دارای تنظیمات مختلفی می‌باشد که در یک مقاله جداگانه، آن را توضیح داده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه، مطالب مربوط را در این سایت جستجو کنید.

·         در مواقعی که در حال کپی کردن یک دسته از اطلاعات حجیم، دانلود و کارهایی از این قبیل هستید و می‌خواهید رایانه را ترک کنید اما نمی‌خواهید کار شما نیمه تمام بماند، این روش (خاموش شدن به طور خودکار) می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان تعیین شده، به طور خودکار رایانه خود را خاموش کنید.

·         برای این کار نرم افزارهای مختلفی تهیه شده است که دارای امکانات بیشتری هستند. شما می‌توانید با تهیه این گونه برنامه‌ها، کار خود را راحت‌تر کنید.

 

توجه : در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid@hush.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.

منتظر شما هستیم...

با تشکر، گروه دانشجویی پی سی‌اید (PCAID)




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: خاموش کردن رایانه در زمان دلخواه , آموزش خاموش شدن خودکار سیستم , خاموش شدن رایانه به طور خودکار , تنظیم ویندوز برای خاموش شدن به طور خودکار , آموزش خودکار سازی ویندوز برای خاموش شدن , تنظیمات Power option , آموزش ویندوز هشت , آموزش ویندوز هفت , Power option در ویندوز هشت , مدیریت ویندوز , تنظیمات ویندوز هفت , تنظیمات XP , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 887
بازدید ماه : 7537
بازدید کل : 559300
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com