فعال کردن پشتیبان گیری خودکار برای تمام درایوها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
بازدید : 4861
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

فعال کردن پشتیبان گیری خودکار برای تمام درایوها
اگر علاوه بر درایو ویندوز، در سایر درایوها هم اطلاعات مهمی دارید، می‌توانید پشتیبان گیری خودکار را برای آن‌ها فعال کنید:
برای این کار روی My computer کلیک راست نموده و گزینه Properties را انتخاب کنید. اکنون بعد از انتخاب System Properties، پنجره‌ای باز می‌شود که مربوط به تنظیمات System Restore می‌باشد. در قسمت Protection Setting کادری وجود دارد که لیست درایوهای هارددیسک شما در آن وجود دارد. شما می‌توانید روی درایو مورد نظر دو بار کلیک نمایید تا به حالت انتخاب در آید. اکنون در قسمت پایین‌تر کادر، روی دکمه Configure کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود. در ابتدای این پنجره، سه گزینه وجود دارد که شما می‌توانید برای فعال کردن حالت پشتیبان گیری خودکار، گزینه اول را انتخاب کرده و با استفاده از اهرم حرکتی مقابل گزینه Max Usage، حداکثر فضای دلخواه را برای ذخیره فایل‌های پشتیبان را برای آن تعیین کنید. در پایان پنجره را OK نمایید و از برنامه خارج شوید. برای غیر فعال کردن آن، کافی ست گزینه سوم (Turn off system protection) را فعال کنید.
نکته‌ها
·         این روش برای تمام نسخه‌های ویندوز (XP- ویستا – هفت - هشت) یکسان است.
 
·         این کار علاوه بر مزایایی که برای حفظ اطلاعات سیستمی و شخصی دارد، ممکن است با توجه به تعداد درایوهایی که برای آن اختصاص می‌دهید، باعث کند شدن سیستم شود.
·         با توجه به نکته فوق، اگر از فضای کمی در سیستم بهره می‌برید، بهتر است با استفاده از نرم افزارهای متعددی که در این زمینه وجود دارد، هر وقت که لازم دانستید از اطلاعات خود به طور دستی پشتیبان تهیه کرده و آن را روی یک CD/DVD یا حافظه‌های مجازی کپی کنید. این کار شما باعث جلوگیری از کند شدن سیستم خواهد شد.
 
توجه :در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid@hush.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...
با تشکر، گروه دانشجویی پی سی‌اید (PCAID)
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: فعال کردن پشتیبان گیری خودکار برای تمام درایوها , آموزش پشتیبان گیری توسط ویندوز , آموزش ایجاد پشتیبان گیری خودکار , آموزش ایجاد نقطه بازگشت , آموزش استفاده از System Restore , ایجاد نقطه بازگشت با System Restore ویندوز , بازیابی ویندوز توسط System Restore , بازگشت به قبل توسط System Restore , آموزش بازیابی ویندوز , آموزش بازگشت به قبل با ابزارSystem Restore , آموزش بازیابی در ویندوز هفت , بازیابی در ویندوز XP , آموزشSystem Restore در ویندوز هشت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 2201
بازدید ماه : 6281
بازدید کل : 558044
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 252
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com