غیر فعال کردن بلندگوی داخل کیس (روی مادربرد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1391
بازدید : 12623
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

غیر فعال کردن بلندگوی داخل کیس (روی مادربرد)
اگر از صدای بوق‌هایی که از داخل کیس شنیده می‌شود ناراحت می‌شوید، می‌توانید از روش زیر آن را غیر فعال کنید:
برای این کار باید وارد رجیستری شوید اگر بلند نیستید! اشکالی ندارد فقط کافی است عبارت Regedit را در کادر Run یا کادر جستجو (ویندوز هفت و هشت) وارد کنید و کلید Enter را بزنید.
بعد از وارد شدن به محیط رجیستری، مسیر زیر را دنبال کنید:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound
 بعد از اینکه روی گزینه Sound کلیک کردید، در سمت راست پنجره کلیک راست کرده و از قسمت NEW گزینه String Value را انتخاب نمایید. مشاهده می‌کنید که یک کلید با نام «New Value #1» جدید ساخته می‌شود. شما باید نام آن را به «Beep» تغییر دهید. سپس روی آن دو بار کلیک کنید تا پنجره کوچکی نمایش داده شود. شما در کادر Value data عبارت «NO» را وارد کنید و در نهایت پنجره را Ok کرده و برای اعمال تغییرات سیستم را Restart نمایید.
نکته‌ها
·         برای فعال کردن بلند گو، دوباره به مسیر فوق بروید و گینه NO را به Yes تغییر دهید یا اینکه کلاٌ کلید ساخته شده را حذف کنید.
·         بعد از اعمال تغییرات لازم است سیستم را Restart نمایید. تا زمانی که این کار را انجام ندهید، تنظیمات اعمال نخواهند شد.
·         رجیستری به نوعی قلب ویندوز است لذا اگر دانش کافی برای تغییر دادن فرامین آن ندارید، به هیچ عنوان وارد این محیط نشوید چرا که ممکن است با کوچک‌ترین تغییر نا آگاهانه‌ای مجبور به نصب مجدد ویندوز شوید. البته اگر چنین مشکلی برای شما پیش آمد، نیاز نیست کل ویندوز را عوض کنید و فقط کافی ست رجیستری را دوباره بازسازی کنید. برای این کار مطالبی در سایت درج کرده‌ایم و شما می‌توانید با جستجو در این سایت آن‌ها را مطالعه نمایید.
·         بهتر است قبل از انجام هر گونه تغییرات در رجیستری، یک پشتیبان از آن تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را بازیابی نمایید.
 
توجه :در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid@hush.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...
با تشکر، گروه دانشجویی پی سی‌اید (PCAID)
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: غیر فعال کردن بلنگوی داخل کیس , آموزش رجیستری , حذف صدای داخل کیس , فعال و غیر کردن صدای بوق داخل کیس , ترفند های رجیستری , آموزش ویندوز , آموزش استفاده از رجیستری , آموزش سخت افزار , آموزش اورکلاک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com