راهنمای سرویس امنیت ویندوز هفت (Windows defender).


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
بازدید : 5577
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

راهنمای سرویس امنیت ویندوز هفت (Windows defender).
این گزینه نیز از قابلیت‌های خوب ویندوز هفت می‌باشد که با کمک آن می‌توانید سطح امنیت سیستم را بالا ببرید. اگر در شرایطی هستید که به آنتی ویروس‌های مختلف دسترسی ندارید، این گزینه تا حدودی به شما در حفظ امنیت کمک می‌کند. برای دسترسی به ابزار Windows defender در ویندوز هفت، می‌توانید اسم آن را در کادر جستجو تایپ نمایید، یا اینکه در منوی Start و در بخش All Programs به قسمت System Tools رفته و در آنجا آن را انتخاب نمایید.
نکته‌ها
·         چنانچه آنتی ویروس مطمئن دیگری را روی سیستم نصب کرده باشید، دیگر به این گزینه احتیاج پیدا نمی‌کنید و بهتر است آن را غیر فعال کنید چرا که این برنامه مقداری از فضای رایانه را اشغال می‌کند که با حذف آن، مقدار فضای اشغال‌شده توسط آن، آزاد شده و سرعت سیستم و کارایی آن به مقدار نامحسوسی افزایش پیدا می‌کند.
·         برای غیر فعال کردن سیستم امنیت ویندوز (Windows defender)، عبارت services را در کادر جستجوی منوی استارت تایپ نمایید و کلید Enter را فشار دهید. اکنون در پنجره باز شده Windows service، روی گزینه services (Local) کلیک کنید تا در سمت راست پنجره، لیست بلندی نمایان شود. اکنون دنبال Windows defender بگردید و دو بار روی آن کلیک نمایید. در پنجره باز شده و در کادر مقابل Startup Type، گزینه Disabled را انتخاب نمایید و در پایان دکمه Apply یا Ok را بزنید تا پنجره بسته شود. شما هر کدام از برنامه‌های ویندوز را می‌توانید در این قسمت فعال یا غیر فعال نمایید.
·         برای غیر فعال کردن موقت این گزینه، برنامه را اجرا کرده و از منوی Tools گزینه Administrative را انتخاب نمایید سپس گزینه Use This Program را غیر فعال کنید.
 
 
توجه :در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل Pcaid@hush.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...
با تشکر، گروه دانشجویی پی سی‌اید (PCAID)
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز , آنتی ویروس ویندوز , استفاده از سیستم امنیت ویندوز هفت , آنتی ویروس ویندوز هفت , استفاده ازWindows defender , روش استفاده از آنتی ویروس ویندوز هفت , آموزش Windows defender , کاربردWindows defender , فعال کردنWindows defender , غیرفعال کردنWindows defender , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 419
بازدید دیروز : 337
بازدید هفته : 1575
بازدید ماه : 8698
بازدید کل : 552088
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com