راه حل مشکل باز نشدن task manager در ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 اسفند 1390
بازدید : 18617
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

راه حل مشکل باز نشدن task manager در ویندوز
بعضی مواقع پیش می‌آید که از هر طریقی که تلاش می‌کنید، نمی‌توانید تسک منیجر را اجرا کنید. این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در یک مبحث جداگانه به تمام مشکلاتی که می‌تواند باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی برای برنامه‌ها شود، توضیح خواهیم داد.
اما در این قسمت فرض می‌کنیم که به هر دلیلی task manager شما اجرا نمی‌شود و تلاش‌های شما هم بی فایده بوده است. ما در اینجا روشی را به شما آموزش می‌دهیم که این مشکل را به راحتی حل می‌کند. برای شروع باید وارد رجیستری ویندوز شوید، سپس مسیر زیر را دنبال کنید.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
اکنون مقداری را با نام Disabletaskmanager را در مسیر پیدا کنید و دو بار روی آن کلیک کنید تا پنجره کوچکی باز شود، سپس مقدار آن را به عدد صفر (0) تغییر دهید و در انتها پنجره را ok کرده و سیستم را restart نمایید.
نکته‌ها:
ü      اگر تسک منجر شما از کار نیافتاده باشد، ممکن است در این آدرس کلید Disabletaskmanager را پیدا نکنید.
 
ü      اگر تسک منجر شما از کار افتاد و کلید فوق را نیز پیدا نکردید، می‌توانید در سمت راست پنجره با کلیک راست و انتخاب گزینه string value در کادر New، و قرار دادن نام Disabletaskmanager برای آن، کلید را ایجاد کرده و مقدار صفر را برای آن قرار دهید.
 
 
ü      این روش را برای سایر برنامه‌های ویندوز که از کار افتاده‌اند نیز می‌توانید به کار ببرید.
 
 
توجه:در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و ایرادی در همه زمینه‌ها، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری، می‌توانید آن‌ها را در قسمت پرسش و پاسخ یا در قسمت نظر دهی مطالب عنوان کنید ، یا اینکه از طریق ایمیل pcaid@hush.com مشکلات، نظرات و پیشنهاد های خود را با در میان بگزارید.
با آرزوی موفقیت برای شما...
 
 

 




:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل task manager , باز نشدن task manager , عدم باز شدن تسک منجر , باز نشدن تسک منگر , اجرا نشدن task manager , عدم اجرای تسک منجر , رفع مشکل اجرا نشدن تسک مانیجر , آشنایی با task manager , آموزش رجیستری , ترفند های رجیستری , تسک منیجر در ویندوز , آموزش تسک منگر , استفاده از task manager , معرفی تب های task manager , عدم بسته شدن برنامه ها , آموزش ویندوز , اجرا نشدن برنامهtask manager , آموزش ویندوز هشت , آموزش ویندوز هفت , آموزش Xp , ترفند های ویندوز , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 856
بازدید ماه : 7506
بازدید کل : 559269
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com