راه‌های رفع خستگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391
بازدید : 5512
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

راه‌های رفع خستگی
·         کار برای اداره است، پس هیچ گاه کارهای اداره را بعد از ساعات کاری به منزل نیاورید و اگر مجبور هستید که این کار را انجام دهید نهایتاً آن را به دو روز در هفته محدود کنید.
·         پس از اتمام کارهای هر روزتان در اداره، سعی کنید برای روز بعد یک برنامه کاری تهیه کنید و همه کارهایی را که برای فردا باید انجام دهید را چک کنید. این کار باعث می‌شود که نگرانی‌ها و تشویش‌های شما کمتر شود.
·         یک سبد یا قفسه جلوی درب ورودی خانه نصب کنید تا وقتی که وارد خانه می‌شوید، فوراً کیف دستی و کاغذهای مربوط به اداره را در آن قرار دهید و آن را تا صبح روز بعد اصلاً از آنجا برندارید.
·         قبل از شام، حدود 3 تا 5 دقیقه چشم‌هایتان را روی هم بگزارید و سعی کنید به هیچ چیز فکر نکنید. سپس چند نفس عمیق بکشید. این مسئله به شما کمک می‌کند که ذهنتان را از نکات آزار دهنده خالی کنید.
·         اگر در محل کار اتفاقی افتاده که باعث شده است اعصابتان به هم بریزد، سعی کنید در مورد آن بنویسید. به این شکل که در مورد آن حادثه چند دقیقه و به شکلی که خودکار را از روی کاغذ جدا نکنید بنویسید. مهم نیست که در مورد آن حادثه چه می‌نویسید. فقط باید نوشت و سپس کاغذ را پاره کنید و آن را دور بی اندازید.
·         با نزدیکان خود در مورد اتفاقات روز مره صحبت کنید (غیبت نکنید!!!)، و به حرف‌های آن‌ها در آن مورد گوش کنید.
·         سعی کنید محل زندگی خود را تمیز و مرتب کنید. زیرا وارد شدن به یک خانه در هم و بی نظم باعث می‌شود میزان خستگی شما تشدید شود.
·         سعی کنید هر شب قبل از خواب موسیقی ملایم و آرام بخش گوش کنید؛ و هر روز قبل از خروج از خانه هنگام صرف صبحانه به موسیقی گوش کنید.
·         کارهایتان را انباشته نکنید و به مرور کارها را انجام دهید. زیرا کارهای عقب افتاده باعث به هم ریختن اعصاب می‌شود.
·         از منزل تا محیط کار سعی کنید یک فعالیت مهم انجام دهید تا شما را خسته نکند. مثلاً اگر سوار اتوبوس می‌شوید، از کتاب یا روزنامه برای سرگرم کردن خود استفاده کنید. اگر هم در ماشین شخصی خود هستید از موسیقی یا رادیو استفاده کنید. چون باعث می‌شود خستگی راه بر روی شما تأثیر نگذارد.
 
گرد آوری: ناصری
منبع: pcaid
 



:: موضوعات مرتبط: مطالب متفرقه , دانستنی ها + اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: راه های رفع خستگی , راه های رفع خستگی در اداره , خستگی در محل کار , راه هایی برای عدم خستگی , روش های رفع خستگی , مطالب روان شناختی کار , روان شناسی , خواندنی ها , سلامت , سلامت و ایمنی در کار , مطالب خواندنی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 802
بازدید هفته : 816
بازدید ماه : 7466
بازدید کل : 559229
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com