امکانات مهم و کاربردی ویندوز هفت – بخش اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
بازدید : 5054
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

امکانات مهم و کاربردی ویندوز هفت – بخش اول
 
·         مدیریت فایل‌های فشرده:اگر از نرم افزارهای فشرده ساز برای باز کردن فایل‌های فشرده و یا فشرده کردن فایل‌ها و پوشه‌های خود استفاده می‌کنید، بهتر است هیچ گونه نرم افزار اضافی روی سیستم خود نصب نکنید. چرا که ویندوز هفت این برنامه را در خود دارد و به راحتی می‌توانید با کلیک راست کرده روی فایل یا پوشه خود، گزینه send to را انتخاب کرده و در کادر باز شده روی compressed(zipped)کلیک کنید تا بدون هیچ گونه تنظیماتی فایل‌های مورد نظر را فشرده سازی کرده و یا از حالت فشرده شده، خارج کنید.
·         تصویر برداری از صفحه نمایش: اگر دوست دارید از صفحه نمایش خود تصویر برداری کرده و آن را با فرمت های دلخواه خود ذخیره کنید، این کار را با ابزار snipping toolموجود در ویندوز هفت انجام دهید. این برنامه را در قسمت All programs و سپس Accessories می‌توانید اجرا کنید یا اینکه نام آن را در کادر جستجوی ویندوز تایپ کنید. روش استفاده از این ابزار بسیار ساده است و به راحتی با کشیدن موس روی ناحیه مورد نظر از آن عکس بگیرید و در مرحله بعد آن را با پسوند دلخواه ذخیره کنید.
·         رایت فایل‌های iso (image) : اگر به دنبال برنامه‌ای برای رایت image های گرفته شده از اطلاعات سیستم یا برنامه‌ها و درایوهای خود هستید، بهترین ابزار Iso Burner است که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت نصب شده است. با کمک این ابزار می‌توانید فایل‌های image خود را رایت کنید. برای این کار کافی ست روی فایل ایمیج خود دو بار کلیک کنید تا نرم افزار به صورت خودکار باز شود، سپس با معرفی درایو رایی‌تر خود به آن و قرار دادن DVD در دستگاه دی وی دی رام، آن را رایت کنید.
·         یادداشت گزاری: از ابزارهای مفید دیگری که در ویندوز هفت قابل استفاده است می‌توان به ابزار sticky Notes اشاره کرد. این ابزار برای یادداشت کردن و نت برداشتن از مواردی است که باید در دسترس شما باشد. این ابزار با یک ظاهر زیبا در اختیار کاربران قرار گرفته است به طوری که در آن امکان تغییر فونت و تغییر رنگ متن امکان پذیر است. شما دمی توانید با کلیک روی علامت «+» می‌توانید یک برگه جدید ایجاد کنید. همچنین با فشردن کلیدهای Alt + 4 ضمن بستن پنجره یادداشت، آن را نیز ذخیره کنید. برای دسترس به این ابزار، نام آن را در کادر  search‌تایپ کنید.
موفق باشید....
نوشته شده توسط گروه pcaid
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: امکانات مهم ویندوز هفت , آموزش برنامه های ویندوز seven , آموزش ویندوز هفت , برنامه های کاربردی ویندوز هفت , برنامه یادداشت گزاری در ویندوز , تصویر برداری از صفحه نمایش , عکس گرفتن از صفحه نمایش , رایت image با ویندوز هفت , رایت iso , امکانات کلیدی ویندوز هفت , مدیریت فایل های فشرده , zip کردن فایل و پوشه با ویندوز هفت , آموزش فشرده سازی با ویندوز هفت , آموزش ویندوز برای مبتدی ها , آموزش حرفه ای ویندوز , آموزش sticky Notes , آموزش snipping tool , آموزش compressed(zipped) , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2214
بازدید ماه : 6294
بازدید کل : 558057
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com