عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 دی 1392
بازدید : 2968
نویسنده : وب سایت پی سی اید

برای همه ما پیش آمده است که درحالی‌که مشغول مرور صفحات اینترنت هستیم، به اشتباه  تب یا تب هایی را بسته‌ایم. و یا اینکه با قطعی برق، ری ستارت شدن سیستم و ... رو برو شده‌ایم. اکنون نمی‌دانیم صفحه‌ای که قبلاً باز بوده و آن را مرور می‌کردیم چه لینکی بوده و ... .

 اما فایرفکس برای حل این مشکل یک راه حل ساده دارد تا با استفاده از آن آخرین تب هایی که در حال اجرا بوده‌اند را دوباره باز کند. برای استفاده از این قابلیت به روش زیر عمل نمایید:



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: روش باز کردن تب های بسته ‌شده فایرفکس , آموزش بازگرداندن تب بسته شده در فایرفکس , ترفند باز کردن آخرین تب باز در فایرفکس , نحوه بازیابی آخرین تب های اجرا شده , بازیابی تب‌ها در فایرفکس , آموزش فایرفکس , آموزش مرورگر , ترفندهای مرورگر Firefox , استفاده از History در فایرفکس , ,
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
بازدید : 5914
نویسنده : وب سایت پی سی اید

اگر در حال ویرایش یک فایل متنی هستید که در متن آن از دو یا چند زبان استفاده شده است، بهتر است از این روش برای تغییر خودکار زبان صفحه‌کلید استفاده کنید.

در نرم‌افزار های آفیس این قابلیت وجود دارد؛ که با فعال کردن آن، هرگاه مکان نمای موس را روی زبان خاصی ببرید، زبان صفحه‌کلید نیز به همان زبان تغییر کند. به‌عنوان مثال، شما یک فایل وورد را در اختیار دارید که از در متن آن از دو زبان انگلیسی و فارسی استفاده شده است. اکنون اگر زبان صفحه‌کلید فارسی باشد و بخواهید کلمه‌های انگلیسی را ویرایش کنید، دیگر لازم از کلید Alt+shift استفاده کنید، چرا که با قرار دادن مکان نمای موس روی کلمه مورد نظر، نرم‌افزار به طور خودکار زبان صفحه‌کلید را به انگلیسی تبدیل می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آفیس , آموزش فارسی آفیس 2013 , آموزش تصویری آفیس 2013 , تغییر خودکار زبان در آفیس , تغییر زبان صفحه کلید در وورد , تغییر خودکار زبان فارسی به انگلیسی در آفیس , تغییر خودکار زبان در Word , تغییر زبان تایپ در word به طور خودکار , تعویض زبان تایپ به طور خودکار , عوض شدن زبان صفحه کلید به طور خودکار در ورد , تغییر خودکار زبان صفحه کلید در word ,
تاریخ : سه شنبه 17 دی 1392
بازدید : 10554
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

اگر به دلیل عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و یا هر دلیل دیگری، دوست ندارید internet explorer شما به طور خودکار به روزرسانی شود، از روش زیر برای جلوگیری از این کار استفاده نمایید:



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت اکسپلورر , آموزش اینترنت اکسپلورر , جلوگیری از آپدیت اینترنت اکسپلورر , update اینترنت اکسپلورر , جلوگیری از آپدیت internet explorer , ترفند اینترنت اکسپلورر ویندوز 8 , اینترنت اکسپلورر 11 , ویژگی های اینترنت اکسپلورر11 , روش جلوگیری از بروز رسانی اینترنت اکسپلورر , به روز رسانی اینترنت اکسپلورر , جلوگیری از به روز رسانی ویندوز اکسپلورر , ,
تاریخ : سه شنبه 17 دی 1392
بازدید : 3557
نویسنده : وب سایت پی سی اید

برخی از سایت ها طوری طراحی شده اند که برای به روز آوری مطالب یا اهدافی از این دست، به طور اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، بارها بارگذاری می شوند. اگر در لیست سایت‌های مورد علاقه شما، سایت‌هایی وجود دارند که پس از بارگذاری کامل و در وقفه‌های کوتاه دوباره خود را بارگذاری می‌کند! یا به‌اصطلاح «Refresh» می‌شود، می توانید با استفاده از روش زیر، از این کار جلوگیری کنید.

در بیشتر موارد Refresh شدن سایت ها باعث می‌شود که هزینه اینترنت شما (هرچند نامحسوس) افزایش یابد یا اینکه بیخودی بخشی از سرعت اینترنت را به خود اختصاص دهد.



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از بارگذاری خودکار سایتها , جلوگیری از رفریش شدن خودکار سایت , آموزش جلوگیری از بارگذاری دوباره سایت , بارگذاری دوباره وبلاگ , جلوگیری از رفریش شدن سایت در فایرفکس , جلوگیری از رفریش شدن سایت در اینترنت اکسپلورر , آموزش فایرفکس , آموزش اینترنت اکسپلورر , آموزش جلوگیری از بارگذاری خودکار سایت , جلوگیری از Refresh شدن خود به خود سایت , جلوگیری از Refresh شدن مجدد صفحه وب , آموزش اینترنت , آموزش تنظیمات فایرفکس , آموزش تنظیمات اینترنت اکسپلورر , آموزش تنظیمات گوگل کروم , رفریش نشدن سایت به طور خودکار , ,
تاریخ : سه شنبه 17 دی 1392
بازدید : 4773
نویسنده : وب سایت پی سی اید

برای ذخیره کردن صفحه اینترنتی در مرورگرها، می‌توانید کلید Ctrl + s را نگه‌دارید و صفحه وب را با فرمت دلخواهتان ذخیره کنید.

اما در این آموزش، می‌خواهیم صفحه وب خود را با روش دیگری ذخیره کنیم. با استفاده از این روش، خواندن و مرور صفحه وب، جالب و لذت بخش تر خواهد بود:

برای این کار، مراحل زیر را طی نمایید:

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: ذخیره صفحه وب , ذخیره صفحه سایت , آموزش ویندوز , ترفندهای ذخیره وب , ترفند ذخیره صفحه سایت‌ ها , تبدیل صفحه سایت به PDF , آموزش ذخیره صفحه وب به pdf , آموزش استفاده از چاپگر مجازی , پرینتر مجازی ویندوز , آموزش استفاده از پرینتر مجازی ویندوز , آموزش Microsoft XPS Document Writer , آموزش استفاده از Microsoft XPS Document Writer ویندوز , روش های پرینت صفحه وب , استفاده از Nitro PDF Creator , چاپگر مجازی ویندوز , ذخیره صفحه وب با چاپگر مجازی ویندوز , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1392
بازدید : 27074
نویسنده : وب سایت پی سی اید

با استفاده از این آموزش می توانید روی اسناد خود رمز قرار دهید و یا آن صرفا برای طوری تنظیم کنید که فقط قابل خواندن باشند.

این آموزش مکمل آموزش قبلی است؛ با این تفاوت که شما می توانید با استفاده از این روش سریعتر و آسان تر فایل های خود را رمزگذاری نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , Excel , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از تغییر متن در پاورپوینت , آموزش قرار دادن رمز عبور برای پاورپوینت , آموزش آفیس , آموزش Power point 2013 , آموزش وورد 2013 , آموزش فارسی آفیس 2013 , آموزش فارسی Power point , جلوگیری از ویرایش فایل وورد , عدم دسترسی به ویرایش Power point , غیر فعال کردن ویرایش پاور پوینت , جلوگیری از تغییر متن در ورد , محافظت از اسناد در آفیس , آموزش قرار دادن رمز برای فایل word , محدود کردن ویرایش متن در Office ,
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1392
بازدید : 7852
نویسنده : وب سایت پی سی اید

این آموزش به در خواست «elahe n» تهیه شده است.

اگر دوست ندارید فایل وورد شما توسط دیگران ویرایش شود، با استفاده از روش زیر، می‌توانید سطح دسترسی کاربران را برای جلوگیری از ویرایش فایل وورد خود تعیین نمایید. شما می‌توانید تمام سند یا بخش‌هایی از آن را محافظت کنید یا اینکه طوری سندتان را تنظیم کنید تا تنها کاربرانی که رمز عبوری که شما برای آن‌ها تعیین می‌کنید را در اختیار داشته باشند بتوانند فایل شما را ویرایش کنند.



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از تغییر متن در وورد , آموزش , آموزش آفیس , آموزش وورد 2013 , آموزش فارسی آفیس 2013 , جلوگیری از ویرایش فایل وورد , جلوگیری از تغییر متن در ورد , محافظت از اسناد در آفیس , آموزش قرار دادن رمز برای فایل word , محدود کردن ویرایش متن در وورد ,
همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 827
بازدید هفته : 1172
بازدید ماه : 5869
بازدید کل : 549259
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com