عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392
بازدید : 3605
نویسنده : وب سایت پی سی اید

به طور حتم تا به حال به این مورد برخورد کرده‌اید که با کلیک روی یک لینک در سایت ها یا وبلاگ ها، چند پنجره تبلیغاتی یا pop upper  به صورت جداگانه و در پنجره‌های جدا اجرا می‌شوند. حال ممکن است حتی این پنجره‌ها را نبینید و به صورت

ما در این آموزش به نحوی فایرفکس را تنظیم می‌کنیم که از این پس تمام صفحات تبلیغاتی پاپ آپ، در همان پنجره به صورت تب و در کنار سایر تب ها باز شوند.

این کار چند مزیت دارد که در ادامه ضمن آموزش این ترفند، به بیان این مزیت ها نیز می‌پردازیم:



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: آموزش فایرفکس , آموزش اینترنت , پاپ آپ فایرفکس , باز نشدن pop uper , تبلیغات , مرورگر , firefox , ترفند جدید , آموزش مرورگر , موزیلا فایرفکس , pop up , ترفندهای اینترنت , فایرفکس جدید , ,
تاریخ : شنبه 17 اسفند 1392
بازدید : 4422
نویسنده : وب سایت پی سی اید

در ویندوز 8.1 این قابلیت وجود دارد که بتوانید با استفاده از آن، برای صفحه Start و همچنین صفحه اپلیکیشن ها و دسکتاپ، یک تصویر مشترک به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.

یعنی با فعال کردن این قابلیت، شما هر تصویری را به عنوان Background دسکتاپ انتخاب کنید، همان تصویر به عنوان بک گرند صفحه استارت و Apps نیز انتخاب می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز8 , آموزش ویندوز هشت , آموزش ویندوز8 , 1 , تغییر پس زمینه , Background , Backgroundویندوز8 , تغییر پس زمینه start ویندوز هشت , تغییر پس زمینه Apps , ,
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 3870
نویسنده : وب سایت پی سی اید

همان طور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، شما با وارد کردن اسم اشکان دژاگه به زبان فینگلیش (با حروف انگلیسی)، موتور مترجم گوگل، آن را به اشتباه «علی دایی» تشخیص می دهد!

دلیل این امر...



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , مطالب متفرقه , تازه های تکنولوژی , اخبار فن آوری , ,
:: برچسب‌ها: مترجم گوگل , علی دایی , اشکان دژاگه , google , ترجمه متن گوگل ,
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 3243
نویسنده : وب سایت پی سی اید

ممکن است به دلایلی مختلفی نیاز داشته باشید از جزییات سخت‌افزاری سیستمتان اطلاع پیدا کنید.

 برای این کار به هیچ نرم افزار جانبی احتیاج ندارید و تنها با یک ترفند ساده در ویندوز، می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و یا حتی این اطلاعات را در قالب یک فایل متنی ذخیره کرده و به دوستان تعمیرکار و... نشان دهید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , Excel , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز8 , کتاب , دانلود , آموزش آنلاین , آموزش ویندوز , Windows , مشخصات سیستم , Directx , ذخیره مشخصات سیستم , Directx Diagnostic tool , system information , آموزش ویندوز هشت , ,
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 2820
نویسنده : وب سایت پی سی اید

با توجه به اینکه ما ایرانی‌ها بیشتر از نرم‌افزارهای کرک شده استفاده می‌کنیم، لذا برقرار شدن ارتباط میان نرم‌افزارهای کرک شده و سایت سازنده‌ی آن‌ها، موجب غیرفعال شدن نرم‌افزار می‌شود.

همچنین برخی از نرم‌افزارهای رایگان، مدام با سایت سازنده در ارتباط هستند و اطلاعاتی را از سیستم شما دریافت می‌کنند که این کار ممکن است با اهداف مختلف انجام بگیرد.

حال اگر شما دوست دارید مانعی را در مقابل ارتباط این نرم‌افزارها با اینترنت ایجاد کنید، می‌توانید از این ترفند -که در ادامه مطلب می‌خوانید استفاده نمایید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , آموزش اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از آپدیت نرم‌افزار , عدم آپدیت شدن برنامه‌ها , جلوگیری از آپدیت شدن نرم‌افزارها , جلوگیری از برقراری ارتباط نرم‌ افزار با اینترنت , آموزش ویندوز 8 , آموزش تصویری ویندوز 8 , آموزش فارسی ویندوز 8 , راهنمای فارسی ویندوز هشت , استفاده از فایروال ویندوز , آموزش firewall , قرار دادن برنامه در فایروال , قرار دادن برنامه در Firewall , windows 8 , windows Firewall , ,
تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 3540
نویسنده : وب سایت پی سی اید

در این آموزش، یکی از راهکارهای بازگشت ویندوز به حالت عادی (پس از هنگ کردن) را توضیح می‌دهیم.



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , ویندوز , هنگ کردن , راه کار , هنگ کردن ویندوز , رفع هنگ , windows , تسک منجر , task manager , ویندوز اکسپلورر , , windows explorer , مشکل هنگ کردن ویندوز , ,
تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392
بازدید : 2723
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

اگر قصد دارید نسخه 64 بیتی ویندوز را روی سیستم قدیمی خود نصب کنید؛ بهتر است قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که سیستم شما از این نسخه پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که از عمر سیستم شما 6 یا 7 سال می‌گذرد؛ و اگر از شرایط سیستمتان برای ارتقاء به نسخه 64 بیتی مطمئن نیستید، در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع پی ببرید.

در ادامه، ما روی یک سیستم قدیمی که نسخه 32 بیتی ویندوز 8 روی آن نصب است، این کار را انجام می‌دهیم و شما هم مراحل را با ما دنبال نمایید:



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز , آموزش ویندوز هشت , آموزش فارسی ویندوز هشت , ترفندهای ویندوز8 , اطلاعات سیستم , پشتیبانی از 64 بیت , نحوه اطلاع از وضعیت سیستم , نرم افزار ارائه مشخصات سیستم , ارتقاء ویندوز , نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز , windows information , کنترل پانل ویندوز , control panel , نسخه 64 بیتی ویندوز , ,
همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 543
بازدید دیروز : 827
بازدید هفته : 1370
بازدید ماه : 6067
بازدید کل : 549457
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com