عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
بازدید : 6340
نویسنده : وب سایت پی سی اید
خاموش کردن آپدیت ویندوز: در صورت فعال بودن "آپدیت خودکار"، اگر به اینترنت وصل شوید ویندوز به طور خودکار با سایت مایکروسافت ارتباط برقرار میکند و جدید ترین فایل های ارائه شده را دانلود میکند. این کار باعث افت سرعت اینترنت شما میشود. اگر قصد آپدیت کردن ویندوز را ندارید به شکل زیر آن را غیر فعال کنید: ابتدا به کنترل پنل رفته و Automatic update را اجرا کنید. سپس گزینه Turen off را انتخاب کرده و با زدن ok و خروج از برنامه به کار خود پایان دهید.

:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , آموزش اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , آموزش , آموزش ویندوز , آموز , ش فتوشاپ , آموزش نرم افزارها , آموش اینترنت , ترفند برای مرورگرها ,
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
بازدید : 7072
نویسنده : وب سایت پی سی اید
روش نصب افزونه ها روی مرورگر‏Firefox‏ (فایرفکس): این افزونه هابا پسورد ‏XPI‏ و برای بهینه کردن مرورگر ، در دسترس قرار دادن امکانات مختلف به صورت میانبر، دانلود ، مدیریت تب ها، مدیریت متن و بسیاری امکانات دیگر در اختیار کاربران قرار گرفته اند. اگر دوست دارید از این افزونه ها استفاده کنید ولی روش نصب آنها را نمی دانید، در ادامه با ما همراه باشید. ابتدا مرورگر(فایرفکس) خود را باز کرده و به منوی ‏File‏ بروید. در انجا گزینه‎... open file‏ را انتخاب کنید. اکنون پنجره جدیدی باز می شود که شما می توانید افزونه هایی که دانلود کرده اید را انتخاب و سپس ‏open‏ را بزنید. حال می بینید پنجره جدیدی باز میشود که شما با ظاهر شدن گزینه‏Install now‏ در این پنجره، باید روی آن کلیک کنید تا افزونه نصب شود. همچنین اگر افزونه های جدا گانه ای از قبل روی هارد خود ذخیره کرده اید یا می خواهید آنها را از روی یک ‏CD‏ یا فلش نصب کنید، کافیست بعد از باز کردن مرورگر، افزونه خود را با موس کشیده و روی مرورگر فایرفکس رها کنید. حالا مثل روش قبل افزونه ها را نصب کنید.

:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , آموزش , آموزش ویندوز , آموز , ش فتوشاپ , آموزش نرم افزارها , آموش اینترنت , ترفند برای مرورگرها ,

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 2240
بازدید ماه : 6320
بازدید کل : 558083
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com